AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #1 Skrevet 12. september 2023 Jeg står nå midt i et samlivsbrudd. Nærmer meg 50 år, og kjenner på et nederlag over å bli enslig i den alderen. Bekymrer meg for alt, økonomi, bil, ensomhet, plass å bo osv. Vi har ikke barn sammen, så det er mindre «styr» med bruddet, men det gjør igjen til at jeg føler meg mer ensom. Er det flere som har blitt enslige i den alderen, og hvordan var det? Anonymkode: 8c687...582 1 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #2 Skrevet 12. september 2023 Ikke meg ( jeg ble også enslig, men yngre med barn ) - men kusina mi skilte seg når de var i midten av 50-årene, og hun grudde seg veldig. Men, når hun kom litt i vater ble det mye bedre enn forventet! Hun og meg gjenopptok litt avdabbet kontakt, og har funnet på masse. Hun storkoser seg alene i lettstelt leilighet med god veranda, spiser det hun vil/gidder lage - ser det hun vil på tv - spiller sin musikk - rydder når hun vil / lar rotet ligge når hun vil… Hun tøyser med at hun føler seg som en tenåring på hybel, bare hun har råd til ordentlig mat 😅 Tillat deg selv å ha litt kaos i hodet, men dette kommer til å gå bra ❤️ Har du noen nære venninner / slektninger i nærheten? Anonymkode: 50da2...df5 7
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #3 Skrevet 12. september 2023 TS her. Ja, jeg har venninner rundt meg, men kanskje ikke så nære…. De er etablert med familie og barnebarn er begynt å komme. Mulig at det ikke blir så ensomt som jeg frykter😬 Er jo ikke noe særlig å være 50 år og måtte flytte til en liten 2-roms🙈 Anonymkode: 8c687...582
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #4 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): TS her. Ja, jeg har venninner rundt meg, men kanskje ikke så nære…. De er etablert med familie og barnebarn er begynt å komme. Mulig at det ikke blir så ensomt som jeg frykter😬 Er jo ikke noe særlig å være 50 år og måtte flytte til en liten 2-roms🙈 Anonymkode: 8c687...582 Leiligheter er fantastisk 😅 når barna mine flytter ut skal jeg også ha meg lettstelt leilighet, å vedlikeholde hus og hage alene med alt det koster og alle sine bekymringer skal bli deilig å slippe… Alle pengene jeg bruker til husvedlikehold sparer hun til pensjon og reisekontoen sin 🙈 Dessuten har du mulighet til å utforske nye hobbyer nå.. er det noe du har vært nysgjerrig på? Lære et instrument? Ha dyr? Dansekurs? 😊 Anonymkode: 50da2...df5 4
Gjest WhisperingWind Skrevet 13. september 2023 #5 Skrevet 13. september 2023 (endret) AnonymBruker skrev (På 12.9.2023 den 21.55): TS her. Ja, jeg har venninner rundt meg, men kanskje ikke så nære…. De er etablert med familie og barnebarn er begynt å komme. Mulig at det ikke blir så ensomt som jeg frykter😬 Er jo ikke noe særlig å være 50 år og måtte flytte til en liten 2-roms🙈 Anonymkode: 8c687...582 Jeg er 41. Og du. Livet er herlig🎉 Jeg har en unge da, men det er så deilig å slippe å tenke på andre enn oss. Har du hobby/interesser er det garantert grupper på Facebook du kan melde deg inn i og VIPPS så har du nytt nettverk med likesinnede. Og dating😅 Jeg var livredd, men å date når du er 40+ har sine fordeler. Vi vet hva vi vil ha, hva vi tolererer og vi gidder ikke spill og drama. Nyt! Endret 8. november 2023 av WhisperingWind
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå