AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #1 Skrevet 12. september 2023 Følt meg dårlig siden før helgen. Har ikke feber, men vondt i hodet og ekstremt sliten. Orker ingenting, snakker jeg for lenge føles det som litt press i brystet, blir nesten litt tungpustet. Har ikke testet meg, men mange på jobb som har hatt covid. Andre som har hatt det I det siste? Hvordan var det for dere? Anonymkode: 1efe1...43b
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #2 Skrevet 12. september 2023 Føler meg småsyk, men om det er covid eller ei vil jeg aldri finne ut. At hjemmetester tar denne varianten kan man nesten ikke stole på. Spoiler Anonymkode: d8a7c...254
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #3 Skrevet 12. september 2023 Jeg tok flere hjemmetester for covid som ble negative, men jeg er 90% at jeg fikk covid nå. Like forferdelig hodepine på samme sted som da jeg fikk covid 2 år siden, press i bryst og hoste, slim dypt nede i halsen og enormt vond hals. Varte til sammen 3 uker. Anonymkode: 9f1f4...655
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #4 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Følt meg dårlig siden før helgen. Har ikke feber, men vondt i hodet og ekstremt sliten. Orker ingenting, snakker jeg for lenge føles det som litt press i brystet, blir nesten litt tungpustet. Har ikke testet meg, men mange på jobb som har hatt covid. Andre som har hatt det I det siste? Hvordan var det for dere? Anonymkode: 1efe1...43b Hm, jeg har det slik har gått rundt sånn i snart 2 uker, burde kanskje se om jeg finner en test... Har bare tenkt at barna er tilbake på skolen så da er det slik... Anonymkode: 98c52...f8a
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #5 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg tok flere hjemmetester for covid som ble negative, men jeg er 90% at jeg fikk covid nå. Like forferdelig hodepine på samme sted som da jeg fikk covid 2 år siden, press i bryst og hoste, slim dypt nede i halsen og enormt vond hals. Varte til sammen 3 uker. Anonymkode: 9f1f4...655 Sånn har jeg det også. Press i brystet, litt hoste. Føler det sitter øverst i lungene på en måte. Ts Anonymkode: 1efe1...43b
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #6 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Føler meg småsyk, men om det er covid eller ei vil jeg aldri finne ut. At hjemmetester tar denne varianten kan man nesten ikke stole på. Skjul innhold Anonymkode: d8a7c...254 Hm, virker ikke de hjemmetestene lenger? Vi har bare spyttester her og de gir ikke noe utslag men stoler ikke helt på de uansett. Anonymkode: 98c52...f8a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå