Gå til innhold

Noen som har hatt den nye varianten av covid?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Følt meg dårlig siden før helgen. Har ikke feber, men vondt i hodet og ekstremt sliten. Orker ingenting, snakker jeg for lenge føles det som litt press i brystet, blir nesten litt tungpustet. Har ikke testet meg, men mange på jobb som har hatt covid. 

Andre som har hatt det I det siste? Hvordan var det for dere?

Anonymkode: 1efe1...43b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Føler meg småsyk, men om det er covid eller ei vil jeg aldri finne ut. At hjemmetester tar denne varianten kan man nesten ikke stole på.

Spoiler

Anonymkode: d8a7c...254

Skrevet

Jeg tok flere hjemmetester for covid som ble negative, men jeg er 90% at jeg fikk covid nå. Like forferdelig hodepine på samme sted som da jeg fikk covid 2 år siden, press i bryst og hoste, slim dypt nede i halsen og enormt vond hals. Varte til sammen 3 uker. 

Anonymkode: 9f1f4...655

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Følt meg dårlig siden før helgen. Har ikke feber, men vondt i hodet og ekstremt sliten. Orker ingenting, snakker jeg for lenge føles det som litt press i brystet, blir nesten litt tungpustet. Har ikke testet meg, men mange på jobb som har hatt covid. 

Andre som har hatt det I det siste? Hvordan var det for dere?

Hm, jeg har det slik har gått rundt sånn i snart 2 uker, burde kanskje se om jeg finner en test... Har bare tenkt at barna er tilbake på skolen så da er det slik... :P 

Anonymkode: 98c52...f8a

Skrevet

Jeg tok flere hjemmetester for covid som ble negative, men jeg er 90% at jeg fikk covid nå. Like forferdelig hodepine på samme sted som da jeg fikk covid 2 år siden, press i bryst og hoste, slim dypt nede i halsen og enormt vond hals. Varte til sammen 3 uker. 

Anonymkode: 9f1f4...655

Sånn har jeg det også. Press i brystet, litt hoste. Føler det sitter øverst i lungene på en måte.

Ts

Skrevet

Føler meg småsyk, men om det er covid eller ei vil jeg aldri finne ut. At hjemmetester tar denne varianten kan man nesten ikke stole på.

Skjul innhold

Anonymkode: d8a7c...254

Hm, virker ikke de hjemmetestene lenger? Vi har bare spyttester her og de gir ikke noe utslag men stoler ikke helt på de uansett. 

Anonymkode: 98c52...f8a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...