Gå til innhold

Bøker etc. om det POSITIVE med småbarnslivet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har lest mange bøker, hørt på podcaster og lest artikler om alt det tøffe med småbarnslivet og alt som kan være tungt og jævlig med spedbarn. Jeg vil si jeg er rimelig forberedt på alt som kan være dritt.

Kjenner at jeg trenger litt påfyll av det positive med å få barn også. Noen tips til bøker/podcast eller lignende som kan hjelpe meg å glede meg mer til å få barn? Hvor finner jeg gladhistoriene?

Anonymkode: 59dfe...7ea

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg synes bøkene til Hedvig montgomery er fine 😊

Skrevet

Kom hit for å anbefale Hedvig Montgomery. 👆

Skrevet
Anjatapinjata skrev (4 minutter siden):

Jeg synes bøkene til Hedvig montgomery er fine 😊

knutemora skrev (2 minutter siden):

Kom hit for å anbefale Hedvig Montgomery. 👆

Enig med disse! 

Skrevet

Jeg er en av de som ikke klager og jamrer så voldsomt som man får inntrykk av at mange gjør.

Har ingen bokanbefaling, men kan si noe om personlig erfaring. Har en 1,5-åring nå og en til på vei. Gutten vår gir oss så utrolig mye glede!! Det å få se han utvikle seg, mestre ting, le, bable, ja alt! Synes det er utrolig fint å være mammaen hans selv når han er sint og lei seg og trenger trøst og støtte. Tenk at vi foreldrene former et menneske og gir ham en trygg og god barndom fylt med mange fine minner. 

Gleder med til juletradisjoner vi skal ha og så mye annet 😁😁 Det er sååå koselig å hente ham i barnehagen og se ham der ute i verden 😅😁

Hilsen en mamma som også er sliten, men som digger så mye å være mamma at vi skal ha en til med en aldersforskjell på 11 mnd :) 

Anonymkode: 36e34...4aa

• Hjerte 2
Skrevet

Mamma for første gang av Gro Nylander synes jeg er veldig fin. Den er realistisk, med fokus på at livet som forelder stort sett går bra hvis man klarer å ta det hele litt med ro.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 timer siden):

Jeg er en av de som ikke klager og jamrer så voldsomt som man får inntrykk av at mange gjør.

Har ingen bokanbefaling, men kan si noe om personlig erfaring. Har en 1,5-åring nå og en til på vei. Gutten vår gir oss så utrolig mye glede!! Det å få se han utvikle seg, mestre ting, le, bable, ja alt! Synes det er utrolig fint å være mammaen hans selv når han er sint og lei seg og trenger trøst og støtte. Tenk at vi foreldrene former et menneske og gir ham en trygg og god barndom fylt med mange fine minner. 

Gleder med til juletradisjoner vi skal ha og så mye annet 😁😁 Det er sååå koselig å hente ham i barnehagen og se ham der ute i verden 😅😁

Hilsen en mamma som også er sliten, men som digger så mye å være mamma at vi skal ha en til med en aldersforskjell på 11 mnd :) 

Anonymkode: 36e34...4aa

Hvordan kan det være 11 mnd i aldersforskjell når barnet allerede er 18 mnd ish og du fortsatt er gravid?

Anonymkode: f5014...c50

• Liker 1
  • Nyttig 1
  • 5 uker senere...
Skrevet
On 9/13/2023 at 9:22 AM, AnonymBruker said:

Hvordan kan det være 11 mnd i aldersforskjell når barnet allerede er 18 mnd ish og du fortsatt er gravid?

Anonymkode: f5014...c50

😂

Anonymkode: 4e507...524

Skrevet

Forslag til bøker som ikke er fagbøker da? :)

Anonymkode: 59dfe...7ea

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...