Kala Skrevet 12. september 2023 #41 Del Skrevet 12. september 2023 6700 for aw9 gps+cellular 😵 litt av noen priser. Er fornøyd med min 12. bank i bordet så holder den et par år til😊 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest SVK Skrevet 12. september 2023 #42 Del Skrevet 12. september 2023 Jeg har iPhone mini og har ikke planlagt noe bytte før det kommer ny mini. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Druid Skrevet 12. september 2023 #43 Del Skrevet 12. september 2023 For å si det slik, det mest interessante med denne lanseringen, var miljøsatsingen. (Dropping av plast og lær, gjenvunnet Cobalt og metall) Hvis du ikke er i markedet for nye produkter, er det lite poeng i denne line-up’en. Det eneste måtte være hvis du har såpass gammel mobil at iOS 17 blir belastning. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 12. september 2023 #44 Del Skrevet 12. september 2023 (endret) Jeg må bare le. Hvert år som en ny modell dukker opp er det innslag fra USA om folk som har sittet på ræva på et møkkete fortau i mangfoldige dager bare for å få den nye versjonen så tidlig som mulig.. 🤣 Endret 12. september 2023 av PITTY 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 12. september 2023 Forfatter #45 Del Skrevet 12. september 2023 PITTY skrev (1 minutt siden): Jeg må bare le. Hvert år er det innslag fra USA om folk som har sittet på ræva på et møkkete fortau i mangfoldige dager bare for å få den nye versjonen så tidlig som mulig.. 🤣 Er det fortsatt folk som venter utenfor apple store hele natta? Trodde det var mer før. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #46 Del Skrevet 12. september 2023 Rart de ikke lanserte ios 17 samtidig i dag, men den er sikkert ikke klar enda... Anonymkode: f08d2...ea5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 12. september 2023 #47 Del Skrevet 12. september 2023 (endret) Fountaine skrev (3 minutter siden): Er det fortsatt folk som venter utenfor apple store hele natta? Trodde det var mer før. Vi får vel dra over å sjekke. Kan aldri tenke meg at de ape-tilstandene der borte har tatt slutt.. Endret 12. september 2023 av PITTY 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #48 Del Skrevet 12. september 2023 Fountaine skrev (6 minutter siden): Er det fortsatt folk som venter utenfor apple store hele natta? Trodde det var mer før. Det er sikkert stive priser som gjør at det ikke er milevis med kø som før, men er sikkert noen. Man ser det jo på vinmonopolet når de selger sjeldne viner så ligger de i sovepose på utsiden i dagesvis.. Anonymkode: f08d2...ea5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #49 Del Skrevet 12. september 2023 Er på tide å oppdatere telefon for min del… men klarer ikke velge mellom pro og vanlig. Har 12 pro fra før. Hvilken ville dere ha valgt? Vurderer vanlig iPhone pga pris og farge, og vurderer pro pga bedre kamera. Noen som vet om forskjellen i kamera vil være merkbart for vanlige folk som kun tar vanlige hverdagsbilder? Anonymkode: 03f4d...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
norw Skrevet 12. september 2023 #50 Del Skrevet 12. september 2023 Helt utenkelig. Ser egentlig ikke for meg å ha iPhone noen gang. Aldri hatt. To år gammel Realme her. Vurderer å kjøpe ny når den er tre år gammel neste sommer. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amistad Skrevet 12. september 2023 #51 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Er på tide å oppdatere telefon for min del… men klarer ikke velge mellom pro og vanlig. Har 12 pro fra før. Hvilken ville dere ha valgt? Vurderer vanlig iPhone pga pris og farge, og vurderer pro pga bedre kamera. Noen som vet om forskjellen i kamera vil være merkbart for vanlige folk som kun tar vanlige hverdagsbilder? Anonymkode: 03f4d...e49 Blir litt en smaksak. Siden du har en pro fra før kan det jo hende du vil savne pro utgaven om du går for en vanlig iphone. Men om du den tiden du har hatt en pro modell har funnet ut at du ikke noen av " pro funksjonene " ville jeg glatt gått for en vanlig. Den vanlige iphone denne gangen er jo faktisk ganske nærme en fjorårets pro. Håper det hjalp bittelitt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hulderen Skrevet 13. september 2023 #52 Del Skrevet 13. september 2023 Amistad skrev (4 timer siden): vr lite med nytt. iphone 14 pro får holde et år til. Pleier å bytte hvert år, men nå var så lite forskjell at får håpe dem kommer med en skikkelig nyhet neste år Hva gjør du med de «gamle» Iphonene? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
-jk- Skrevet 13. september 2023 #53 Del Skrevet 13. september 2023 SVK skrev (7 timer siden): Jeg har iPhone mini og har ikke planlagt noe bytte før det kommer ny mini. Samme her. Beholder nok 13 Mini en god stund til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Archer Skrevet 13. september 2023 #54 Del Skrevet 13. september 2023 Wow så mye nytt...🤦 beholder min 13 mini noen år til, holder i massevis. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #55 Del Skrevet 13. september 2023 Amistad skrev (10 timer siden): Blir litt en smaksak. Siden du har en pro fra før kan det jo hende du vil savne pro utgaven om du går for en vanlig iphone. Men om du den tiden du har hatt en pro modell har funnet ut at du ikke noen av " pro funksjonene " ville jeg glatt gått for en vanlig. Den vanlige iphone denne gangen er jo faktisk ganske nærme en fjorårets pro. Håper det hjalp bittelitt Problemet er at jeg ikke helt vet hva forskjellene er, utenom at kameraet er bedre 😄 ser ut til at det er bedre batterikapasitet på pro-utgaven i tillegg til bedre kamera. Anonymkode: 03f4d...e49 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #56 Del Skrevet 13. september 2023 Har en iphone 13, som duger helt fint ennå så noen ny telefon er ikke aktuelt for meg nå. Men jeg har kjøpt meg en Apple Watch 9, har aldri hatt Apple Watch eller noen annen smartklokke før. Det står at klokka blir levert 22. september, noen med erfaring som kan si om man kan stole på denne datoen? Jeg reiser nemlig bort og skulle veldig gjerne hatt klokka med meg på reise. Anonymkode: 84050...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 13. september 2023 Forfatter #57 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Har en iphone 13, som duger helt fint ennå så noen ny telefon er ikke aktuelt for meg nå. Men jeg har kjøpt meg en Apple Watch 9, har aldri hatt Apple Watch eller noen annen smartklokke før. Det står at klokka blir levert 22. september, noen med erfaring som kan si om man kan stole på denne datoen? Jeg reiser nemlig bort og skulle veldig gjerne hatt klokka med meg på reise. Anonymkode: 84050...116 Det lurer jeg også på. Om iPhone og Watch blir levert den 22 september eller om de sender den dagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #58 Del Skrevet 13. september 2023 Har enda ikke sett en telefon som er bedre enn min iPhone 8. Prøvde iPhone 14 og den var ræva i forhold. Anonymkode: 19fe9...f1a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fountaine Skrevet 13. september 2023 Forfatter #59 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har enda ikke sett en telefon som er bedre enn min iPhone 8. Prøvde iPhone 14 og den var ræva i forhold. Anonymkode: 19fe9...f1a Hvordan ræva i forhold? Er 8 bedre å holde i? Liker du hjem knappen bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #60 Del Skrevet 13. september 2023 Fountaine skrev (6 minutter siden): Det lurer jeg også på. Om iPhone og Watch blir levert den 22 september eller om de sender den dagen? Da jeg bestilte sto det levering mellom 22.-25. september. Jeg måtte legge inn postnummeret mitt for å få oppgitt eksakt leveringsdato, da ble den endret til 22. september. Men det må jo i så fall bety at de sender før 22.. Anonymkode: 84050...116 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå