Gå til innhold

Forelska i kollega

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring? Går det over? 😅 

Begge single, begge over 40. Mest sannsynlig kommer vi begge til å jobbe lenge på samme sted. Ingen har i hvert fall planer om å bytte jobb.

Er det bare å holde ut? Har vært betatt i to år, så venter liksom bare på at det skal gi seg 🙈 Føler meg som en fjortis.

Anonymkode: cff97...7f3

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har vært gjennom samme pinsel? Eller har det endt i katastrofe og ingen vil dele? 😄 

Anonymkode: cff97...7f3

Skrevet

Ja er i den situasjonen nå. Vi er begge i et forhold så det er uaktuelt å gjøre noe med det. Vi begge vet vi har følelser for hverandre. Er en evig runddans med mye følelser, dårlig stemning, så god stemning. Sjalusi, ødelegger konsentrasjonen på jobb og det har vært mye tårer. Nå har vi avklart at vi skal holde oss mer unna hverandre men det er utrolig vanskelig og ekstra krevende når man blir tvingt til å holde kontakt gjennom jobb og se hverandre regelmessig 

Anonymkode: 70dad...a75

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Hvis begge er single og på samme nivå i organisasjonen (dvs ingen av dere er leder over den andre) så er det da mulig å sjekke ut om det er gjensidig? Hallo, det er da mange som møtes på jobb. Man må bare være litt varsom og bevisst over konsekvensene hvid det ikke fungerer. Vi har ikke mindre enn 2 ektepar her på kontoret. De jobber på ulike avdelinger da, men det er da virkelig ikke noe problem.

Anonymkode: ebaec...59e

Skrevet

Jeg har en veldig kjekk kjæreste som jeg vet flere svermer for. Gjelder for såvidt på jobb og i idrettslaget. Jeg synes det er litt slitsomt, men har full tillit til han. 

For eksempel kan en kvinne sette seg nært han, og hviler hånden langs siden, men legger den inntil hans hånd på benken. Han trekker til seg armen, flytter seg litt, eller reiser seg opp. 

Han er ganske trent og holder seg godt for alderen  og det er ikke måte på hvor rask en del kvinner er til å le voldsomt, slenge hodet bakover og legge en hånd på overramen hans, eller bøye seg frem og ta tak hånden hans. 

Eksemplene er mange. Jeg tipper noen av disse kvinnene er betatt, kåt, eller tror de har en slags spesiell kjemi.

Det glemte jeg, hun som jobber på en annen avdeling, men baker HVER fredag og går ens ærend inn til hans avdeling for å gi han et bakverk på en serviett 😅😅😅 Altså, what the actual fuck 🙈  Han varvsingel i 5 år før vi ble sammen, og han har aldri tatt i noen av damene på jobben eller i organisasjonen forøvrig. 

Mitt råd, ha noe slags form for hint om at det er gjensidig før du kaster lassoen.

Anonymkode: 07a1f...836

• Liker 1
  • Nyttig 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...