AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #1 Del Skrevet 12. september 2023 Hei! Jeg ønsker meg tynne gensere og t-skjorter til å ha under tykkere gensere. Ønsker at de skal være i nøytrale farger, fint snitt, god kvalitet og at fargen ikke falmer i vask etter hvert. Noen forslag til hvor kan jeg finne det? Vet du om noen du har vært fornøyd med? Anonymkode: 0c7ad...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #2 Del Skrevet 12. september 2023 Jeg har kjøpt inn basic tees i nøytrale farger på H&M. De er i 100% bomull og er veldig pene, helt vanlige. Både oversized og figurære. Anonymkode: 228fe...35a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #3 Del Skrevet 12. september 2023 Pierre Robert har noen helt tynne gensere, enkle og uten mønster, laget i ullblanding. De er ment å brukes under annet, eller bæres alene. De er helt uten forstyrrende logoer og mønster. Som for eksempel denne i 55% merinoull. Anonymkode: 0e9f9...227 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #4 Del Skrevet 12. september 2023 Pierre Robert har også disse i 100% merinoull. Men da koster de noen hundrelapper mer. Anonymkode: 0e9f9...227 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #5 Del Skrevet 12. september 2023 På Change så har de 3 for 2 på singleter, t-skjorter og langermede genser i 100% silke. I sort og hvit. Når det er silke så vil de ligge veldig fint under gensere fordi de er så lette og glatte i stoffet. Helt perfekt til det du ser etter 😊 Anonymkode: 4a6ce...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harlekin Skrevet 13. september 2023 #6 Del Skrevet 13. september 2023 Jeg har funnet gode, nøytrale T-skjorter på Arket og Bread&Boxers i god kvalitet. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #7 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (På 12.9.2023 den 20.32): På Change så har de 3 for 2 på singleter, t-skjorter og langermede genser i 100% silke. I sort og hvit. Når det er silke så vil de ligge veldig fint under gensere fordi de er så lette og glatte i stoffet. Helt perfekt til det du ser etter 😊 Anonymkode: 4a6ce...969 Disse var egentlig ganske fine, vet du hvordan de er i størrelsen? Jeg vil ikke ha de så løse som på modellene. Anonymkode: bd36c...d79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #8 Del Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Disse var egentlig ganske fine, vet du hvordan de er i størrelsen? Jeg vil ikke ha de så løse som på modellene. Anonymkode: bd36c...d79 De er ganske løse i størrelsen, og de utvider seg. Men det er egentlig veldig godt. Jeg pleier å bruke silkemamelukker fra Change under skjørt og linbukser på sommeren, og jeg kjenner virkelig ikke at jeg har dem på, de er helt nydelige. Genseren er også veldig bra, det er rett og slett undertøy som du ikke merker. Men du etterlyste fint snitt - det har de virkelig ikke. Det er tynne, gjennomsiktige, slappe og stygge greier, bare så innmari funksjonelle og deilige! Anonymkode: 8e6d8...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #9 Del Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Disse var egentlig ganske fine, vet du hvordan de er i størrelsen? Jeg vil ikke ha de så løse som på modellene. Anonymkode: bd36c...d79 Ville gått ned en str om du ikke vil ha de løse. De kan brukes uten noe over om du har passende undertøy under (feks en litt dekkende bralette), men ellers så er de laget for formålet du etterlyser; å ha de under andre klær 😊 de er litt gjennomsiktige, men fantastiske å ha på. Ekte silke er herlig mot huden og gjør at klærne over sitter mye penere. Anonymkode: 4a6ce...969 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #10 Del Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): De er ganske løse i størrelsen, og de utvider seg. Men det er egentlig veldig godt. Jeg pleier å bruke silkemamelukker fra Change under skjørt og linbukser på sommeren, og jeg kjenner virkelig ikke at jeg har dem på, de er helt nydelige. Genseren er også veldig bra, det er rett og slett undertøy som du ikke merker. Men du etterlyste fint snitt - det har de virkelig ikke. Det er tynne, gjennomsiktige, slappe og stygge greier, bare så innmari funksjonelle og deilige! Anonymkode: 8e6d8...467 AnonymBruker skrev (10 timer siden): Ville gått ned en str om du ikke vil ha de løse. De kan brukes uten noe over om du har passende undertøy under (feks en litt dekkende bralette), men ellers så er de laget for formålet du etterlyser; å ha de under andre klær 😊 de er litt gjennomsiktige, men fantastiske å ha på. Ekte silke er herlig mot huden og gjør at klærne over sitter mye penere. Anonymkode: 4a6ce...969 Takk, begge to. Jeg er allerede en XXS/XS, så da blir de nok veldig løse.. Synd. Anonymkode: bd36c...d79 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #11 Del Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Takk, begge to. Jeg er allerede en XXS/XS, så da blir de nok veldig løse.. Synd. Anonymkode: bd36c...d79 Jeg som skrev og anbefalte dem litt over her. Ville bare si at jeg bruker samme størrelse(r) (167 høy), og det kan hende de blir aldeles for løse i forhold til det du ser for deg, men jeg vil egentlig anbefale deg å prøve! Anonymkode: 8e6d8...467 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #12 Del Skrevet 14. september 2023 Tusen takk for svar, jeg skal sjekke ut! Glemte forøvrig å si at jeg dessverre ikke takler ull direkte på kroppen.. Så ønsker å finne meg noen i bomull Anonymkode: 0c7ad...0ad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #13 Del Skrevet 14. september 2023 Bruker kortermede og langermede Nike, Adidas og Fila T-skjorter under gensere, (mest college) og det er veldig behagelig, holder fasongen, og fargene godt. Stort sett skuffet over H&M. Anonymkode: 584cc...7fc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå