AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #41 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (På 12.9.2023 den 15.57): Damer: Jeg lurer på hva som er viktig for dere når dere har en pulevenn? Utseendet? Stor kølle? Eller en hyggelig fyr, som det er fint å ligge med, prate med, men uten at det skal være noe mer? Anonymkode: 2e909...911 At jeg finner han attraktiv/tiltrekkende. Og at sexen er tilfredstillende. At jeg finner han attraktiv innebærer at han er hyggelig, fin å prate med, uten noe mer. »Stor kølle» hadde gjort han uaktuell som FF for meg. Syntes stor penis bare blir både upraktisk og ubehagelig. Anonymkode: 2bdff...05b
AnonymBruker Skrevet 14. september 2023 #42 Skrevet 14. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Helt enig ! Den beste sexen er mellom ung mann/moden kvinne. Anonymkode: 320c5...52e For meg er det motsatt. Jeg har klart bedre sexuelle erfaringer med eldre menn. En yngre mann/gutt som FF eller partner er bare ikke aktuelt for meg 💁🏼♀️ Anonymkode: 2bdff...05b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå