Spyflua Skrevet 12. september 2023 #1 Del Skrevet 12. september 2023 Når får man hvite hvem som fyller de forskjellige mandatene i kommunestyre? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukeDanes Skrevet 12. september 2023 #2 Del Skrevet 12. september 2023 (endret) Om du tenker på hvem som kommer til å utgjøre kommunestyret så er vel det mer eller mindre avgjort basert på valglistene og resultatet. Endret 12. september 2023 av LukeDanes automatisk stavekontroll Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 12. september 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 12. september 2023 Ja jeg tenker på hvem. Vet jo for eksempel at det er 6 fra ap. De to første på listen er akkumulert, men de andre har ikke blitt offentliggjort ennå. Regner jo med det er ferdig telt opp og avgjort, så lurer på når det blir publisert i media? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
LukeDanes Skrevet 12. september 2023 #4 Del Skrevet 12. september 2023 Spyflua skrev (7 minutter siden): Ja jeg tenker på hvem. Vet jo for eksempel at det er 6 fra ap. De to første på listen er akkumulert, men de andre har ikke blitt offentliggjort ennå. Regner jo med det er ferdig telt opp og avgjort, så lurer på når det blir publisert i media? Veldig sjeldent at de fire øvrige ikke er kandidatene på 3. - 6. plass på valglista. Det er jo litt fintelling mtp slengere, men det skal jo litt til før det får utslag. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Illuminatum Skrevet 12. september 2023 #5 Del Skrevet 12. september 2023 Ferdig i dag kl 2000 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Spyflua Skrevet 12. september 2023 Forfatter #6 Del Skrevet 12. september 2023 Fortsatt ingenting her.. Jeg blir gal av å vente. MÅ se hvem som skal styre snart 😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sydney Skrevet 12. september 2023 #7 Del Skrevet 12. september 2023 LukeDanes skrev (5 timer siden): Veldig sjeldent at de fire øvrige ikke er kandidatene på 3. - 6. plass på valglista. Det er jo litt fintelling mtp slengere, men det skal jo litt til før det får utslag. Det er vel kun de som er kumulert som er (nesten) sikret plass. Hvilken plass du står på ellers på lista har ingenting å si når man kan gi kryss og slengere. Kjenner de som har stått på sisteplass som likevel kom inn i kommunestyret fordi de fikk flest personstemmer. TS, i min kommune er det mange timer siden vi fikk informasjon om hvem som fikk plass i kommunestyret. Det samme gjelder nabokommunene. Om det ikke har kommet ut til nå, vil jeg tro det kommer ut i løpet av morgendagen. Her ble det også offentliggjort på kommunenes hjemmesider før det kom ut i media. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå