Gå til innhold

Kommunestyre

Spyflua

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Om du tenker på hvem som kommer til å utgjøre kommunestyret så er vel det mer eller mindre avgjort basert på valglistene og resultatet. 

Endret av LukeDanes
automatisk stavekontroll
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja jeg tenker på hvem. Vet jo for eksempel at det er 6 fra ap. De to første på listen er akkumulert, men de andre har ikke blitt offentliggjort ennå. Regner jo med det er ferdig telt opp og avgjort, så lurer på når det blir publisert i media?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spyflua skrev (7 minutter siden):

Ja jeg tenker på hvem. Vet jo for eksempel at det er 6 fra ap. De to første på listen er akkumulert, men de andre har ikke blitt offentliggjort ennå. Regner jo med det er ferdig telt opp og avgjort, så lurer på når det blir publisert i media?

Veldig sjeldent at de fire øvrige ikke er kandidatene på 3. - 6. plass på valglista. Det er jo litt fintelling mtp slengere, men det skal jo litt til før det får utslag. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

LukeDanes skrev (5 timer siden):

Veldig sjeldent at de fire øvrige ikke er kandidatene på 3. - 6. plass på valglista. Det er jo litt fintelling mtp slengere, men det skal jo litt til før det får utslag. 

Det er vel kun de som er kumulert som er (nesten) sikret plass. Hvilken plass du står på ellers på lista har ingenting å si når man kan gi kryss og slengere. Kjenner de som har stått på sisteplass som likevel kom inn i kommunestyret fordi de fikk flest personstemmer. 

TS, i min kommune er det mange timer siden vi fikk informasjon om hvem som fikk plass i kommunestyret. Det samme gjelder nabokommunene. Om det ikke har kommet ut til nå, vil jeg tro det kommer ut i løpet av morgendagen. Her ble det også offentliggjort på kommunenes hjemmesider før det kom ut i media. :) 

• Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...