Gå til innhold

Du som er i forhold men ikke blir fridd til.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva tror du er grunnen for å din kjære ikke frir og hva tror du, du kan forandre til å få han til å fri og gjøre deg til ei kone?

Dere som ikke ønsker å bli fridd til, vennligst ikke uttrykke dere.

Anonymkode: 3655e...1c9

Videoannonse
Annonse
Skrevet

100% fordi jeg er usikker på om jeg orker ett liv med sex 1 gang i mnd og at hun ALDRI vil være sexy for meg, null sexy undertøy eller noe og noen ganger føler jeg hun bare har sex med meg for at jeg ikke skal være trist.

Anonymkode: 030d3...564

• Liker 1
Skrevet (endret)
28 minutter siden, AnonymBruker said:

100% fordi jeg er usikker på om jeg orker ett liv med sex 1 gang i mnd og at hun ALDRI vil være sexy for meg, null sexy undertøy eller noe og noen ganger føler jeg hun bare har sex med meg for at jeg ikke skal være trist.

«Dere som ikke ønsker å bli fridd til, vennligst ikke uttrykke dere»

Endret av Ubulu
  • Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hei,

det er jeg som er trådstarter og har selv en liknande situasjon som du men vil gjerne høre kvinners tanker rundt dette. Mange av de ønsker å bli fridd til og mange menn hadde villet gjort det om det hadde vært vilje og engasjement rundt dette du nevner (sex og samliv). 

Kan også nevne, behov for å bemerke seg selvstendig og liten vilje til å samarbeide. 
Det virker som noen kvinner ønsker mannsrollen som den var før kvinnelige revolusjonen. 

Er dette tull, eller?

Ts. 

Skrevet
Just now, AnonymBruker said:

Hei,

det er jeg som er trådstarter og har selv en liknande situasjon som du men vil gjerne høre kvinners tanker rundt dette. Mange av de ønsker å bli fridd til og mange menn hadde villet gjort det om det hadde vært vilje og engasjement rundt dette du nevner (sex og samliv). 

Kan også nevne, behov for å bemerke seg selvstendig og liten vilje til å samarbeide. 
Det virker som noen kvinner ønsker mannsrollen som den var før kvinnelige revolusjonen. 

Er dette tull, eller?

Ts. 

alle vet du er ts..

Du ser det på annoymkoden

Anonymkode: b4db5...f7f

Skrevet (endret)

Jeg vet at grunnen er at han ikke tenker i den banen, og syns det er noe tradisjonelt tull. Han likte heller ikke tanken på oppmerksomheten det ville medfølge. Det har ingen ting med meg å gjøre, da er jeg sikker på at han hadde gått fra meg hvis han heller ville hatt et "koneemne". Nå har vi satt dato for inngåelse av ekteskap uten frieri etter 15 år sammen 😊 

Endret av Gogglebox
Skrevet

Han «trodde ikke på ekteskapet». Vi ble til slutt enige om å gifte oss og han sier nå at det ikke er «så ille»😂

Anonymkode: 3835c...11b

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg er mann. Hun er såppass ung at sexlyst bør hun ha. Hun har spurt meg hvor ringen blir av og jeg har så lyst til å si at det er fordi jeg føler du aldri vil ha meg og vil heller aldri ha på noe sexy undertøy.

jeg gjør mitt, vi gjør cirka 50/50 på allt, hun er dog litt mer på lage mat fronten men jeg har ingen problem å gjøre oppvask eller andre ting for å veie opp min dårlige matfantasi.

• Hjerte 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg er mann. Hun er såppass ung at sexlyst bør hun ha. Hun har spurt meg hvor ringen blir av og jeg har så lyst til å si at det er fordi jeg føler du aldri vil ha meg og vil heller aldri ha på noe sexy undertøy.

jeg gjør mitt, vi gjør cirka 50/50 på allt, hun er dog litt mer på lage mat fronten men jeg har ingen problem å gjøre oppvask eller andre ting for å veie opp min dårlige matfantasi.

Det høres ut som et helt vanlig parforhold. Hvis dere ikke har større problemer burde du være glad og fornøyd😅

Anonymkode: 43e7c...529

Skrevet

Snakk med kjæresten, istede for å prøve å få oss alle til å lure på om vi ikke har nok sex med partner eller et eller annet. Ingen løsning vil oppstå før dere prater om det, alt dere ender opp med er at ingen får det som dere vil frem til at det sannsynligvis blir slutt. Ikke at det er verdensende, dere finner vel ny partner. 

Anonymkode: 1843d...f42

• Liker 1
Skrevet

Han vil ikke gifte seg ,synes det er tull. Og det er helt greit. Har ingen behov for å gifte.meg. vet mannen elsker meg, holder det.

Anonymkode: 1c7f3...2a1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Så sexy undertøy er det det står på? Herremimåne.

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

Da oppfatter du det helt feil og har misforstått kvinner totalt. Det vi vil er å dele på ansvaret, dele på rettigheter, dele på husarbeidet, og snakke sammen som likeverdige i alt.

Menn gjør ofte ikke dette. Da blir kvinnene lei etter en stund. Det er dessuten nok av kvinner her på KG som skriver om menns manglende sexlyst også. Så det er ikke bare kvinner som trekker seg unna den delen av samlivet etter en stund.

Anonymkode: 54ba2...1a3

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Det høres ut som et helt vanlig parforhold. Hvis dere ikke har større problemer burde du være glad og fornøyd😅

Ikke utifra det andre skriver på dette forumet. Sex en gang i mnd er ALT for lite i følge mange på forumet ink meg selv… kunne hatt 4 ganger i mnd for min del

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er vell heller at hun ikke vil være intim.

• Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Mangel på intimitet, sexy stunder. Noen ganger føles det ut som det hadde egentlig vært best å bo med en kompis for det er det jeg føler vi kun er noen ganger

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet

Jeg tenkte "hvor utrolig fantastisk opplevelse det må være å bli fridd til!" Så var jeg så intenst glad i kjæresten min at jeg unnet han å oppleve det selv om det ville bety at jeg ikke ville få oppleve det selv. Så jeg fridde.

Jeg tror grunnen til at han ikke fridde, var at jeg i starten var veldig redd for å binde meg. Fikk lett "klaus" i forhold. Han fikk derfor litt beskjed om at "du får vite det når jeg er klar". Han er både lydig og lyttende, så det ville nok aldri blitt frieri uten at jeg sa ifra. Og det er ganske teit å be noen om å fri til seg. Da er den eneste løsningen å fri selv.

Anonymkode: d61a2...5dd

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Mangel på intimitet, sexy stunder. Noen ganger føles det ut som det hadde egentlig vært best å bo med en kompis for det er det jeg føler vi kun er noen ganger

Snakk med henne. Jeg hadde ikke lyst på mannen min, for oss var det best å avslutte.

Anonymkode: 1843d...f42

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Jeg er kvinne selv, men hvorfor er dette er vanlig parforhold og hvorfor skal han være fornøyd? Eksen min gjorde ikke en dritt i huset, og fikk allikevel masse sex, lap dance etc. Han fikk tilbud om mye mer sex enn han ville ha. Det er ikke sånn at menn skal ha masse sexlyst og bare må finne seg i at kvinner har lav lyst. 

Anonymkode: 67ae0...062

• Nyttig 1
Gjest Anonymus Notarius
Skrevet
AnonymBruker skrev (49 minutter siden):

Men hvis du er så misfornøyd med forholdet, hvorfor er du sammen med henne da?

Det er dette jeg ikke skjønner: Menn som ikke vil gifte seg fordi de ikke er glad nok i partneren eller ikke trives i forholdet. Jeg synes da at det logiske er å gjøre det slutt, ikke å gå rundt og være misfornøyd i årevis.

At folk ikke vil gifte seg fordi de er prinsipielt i mot ekteskap eller noe sånt, er selvfølgelig greit. Men akkurat det jeg beskriver i avsnittet over, synes jeg er veldig rart. Informer meg gjerne om logikken bak dette!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...