AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #1 Skrevet 12. september 2023 Ser på en leilighet som ligger i 7. etasje. Det er ganske høyt over bakken. Men blokken ligger rett ved en ganske trafikkert vei. Vil forurensningen fra bilene om natten (det er trafikk hele døgnet der, men noe mindre om natten så klart) stige helt opp til 7. etasje og komme inn vinduene på soverommet? Jeg liker å sove med vinduene åpne året rundt når jeg sover. Men veien er veldig nærme her, så jeg lurer da på hvor høyt bilenes forurensning egentlig når? Anonymkode: 7b7ce...573
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #2 Skrevet 12. september 2023 Når de sier at biler er ett klimaproblem, ikke kun miljøproblem ville jeg tro det går hele veien opp til himmelen Anonymkode: 40e07...098
prt90 Skrevet 12. september 2023 #3 Skrevet 12. september 2023 Bilforurensningen er ikke en ting. Du har ulike gasser og partikkelstørrelser. https://www.ncbi.nlm.nih.gov/books/NBK361807/ PM 2.5 er halvert på 150 meter.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #4 Skrevet 12. september 2023 Bodde i 4.etg ved ganske trafikkert vei og d var masse støv, dritt og ikke minst støy. Ser ikke for meg at det er stort bedre i 7.etg. Anonymkode: f76e5...ebf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå