Maxine Grey Skrevet 21. januar 2006 #2 Skrevet 21. januar 2006 Dette kan presten ha meninger om, ellers velger du selv. Har opplevd at presten ønsker å ha brudepiker bak bruden.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #3 Skrevet 21. januar 2006 om brudepikene går bak ser du dem nesten ikke... Mine gik foran meg - men gikk ikke bare 1 meter foran... var omtrent halvveis når vi begynte å gå.
Huldra:) Skrevet 22. januar 2006 #4 Skrevet 22. januar 2006 Om jeg skulle hatt brudepiker, ville jeg at de skulle gått inn en stund før meg, og nesten vært ved alteret når jeg kom inn. Var på bryllupsmesse i fjor der modellene hadde brudebarna rett foran seg, og det tok bort så mye fokus fra både bruden og kjolen (som var det jeg ville se! ). Men om man er veldig nervøs kan det jo kanskje være en liten trygghet at gjestene har litt annet enn bruden å være opptatt av også
Gjest Piper Skrevet 22. januar 2006 #5 Skrevet 22. januar 2006 Brudepikene våre gikk rett foran oss, for kjolen og meg kunne folk fint se litt senere også. Jeg ville vi skulle gå samlet inn, for det syns jeg er finest. Ville ikke hatt de bak, for da hadde ingen sett de
monja Skrevet 22. januar 2006 #6 Skrevet 22. januar 2006 Mine tre brudepiker gikk foran meg på tur inn i kirken. De hadde gått ca halvveis opp til alteret før jeg og pappa begynte å gå. Ut av kirken gikk de noen meter bak meg og mannen min.
Sun Mei Skrevet 22. januar 2006 #7 Skrevet 22. januar 2006 Vår brudepike og -svenn gikk foran inn og bak da vi gikk ut
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå