Gå til innhold

Jeg legger tarotkort på noen få

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg legger tarotkort på noen få som ber om det her. Det er veldig begrensa hvor mange jeg orker og jeg kommer til å skrive det når jeg ikke orker mer. Men jeg har noen regler. Spørsmålet dere stiller må være: hva er det i meg som blokkerer meg fra å [sett inn hva du ønsker deg]? 

F.eks. slik: Hva er det i meg som blokkerer meg fra å møte en partner? Eller: Hva er det i meg som blokkerer meg fra å oppleve mening i tilværelsen? 

Bakgrunnen for dette er at jeg tror kortene speiler vårt indre og viser oss hva vi må jobbe med å bearbeide/komme videre fra, og at vi kan tiltrekke oss det vi ønsker oss i livet hvis vi rydder unna de tingene som står i veien for det. 

Anonymkode: 2f86a...012

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva er det som blokkerer meg fra å ta tak, og komme meg videre med livet?

Anonymkode: 2528c...f6d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hva er det i meg som blokkerer meg fra å tro på meg selv? 

Anonymkode: 05e8d...8d4

Jeg ser en mannsperson i ditt liv som har et slags tak på følelsene dine. Jeg tror det er faren din, men det kan også være en partner, og det kan virke som at han har gitt deg følelsen av at du må arbeide hardt og gjøre en masse saker for å motta bekreftelse og kjærlighet, fremfor å elske deg uavhengig av dine prestasjoner. Dette sitter hardt i deg, og kanskje er du streng med deg selv når det gjelder hva du får til på grunn av dette - du syns ikke du strekker til eller gjør nok. Dette må du bearbeide for å komme til erkjennelsen av at du er bra og har verdi bare slik du er.    

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fjaselina skrev (13 minutter siden):

Kva er det som blokkerer energien min?

Jeg ser at du er redd for å omfavne noen sider av deg selv som gjør deg litt spesiell og annerledes. Du undertrykker en del av deg selv, kanskje av frykt for hva andre vil si. Du har egentlig et ønske om å gjøre noe litt utradisjonelt, men frykten for å "stå for det" eller "være en sånn" hindrer deg i å gå videre med det. Det er nesten som et slags kall du har. Så lenge du ikke helt har vokst inn i tanken om å "være en sånn" (jeg vet ikke hvorfor denne formuleringen dukker opp flere ganger her) og akseptert det, så er du litt handlingslammet. Du lytter rett og slett ikke til det ditt innerste kaller deg til. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg ser en mannsperson i ditt liv som har et slags tak på følelsene dine. Jeg tror det er faren din, men det kan også være en partner, og det kan virke som at han har gitt deg følelsen av at du må arbeide hardt og gjøre en masse saker for å motta bekreftelse og kjærlighet, fremfor å elske deg uavhengig av dine prestasjoner. Dette sitter hardt i deg, og kanskje er du streng med deg selv når det gjelder hva du får til på grunn av dette - du syns ikke du strekker til eller gjør nok. Dette må du bearbeide for å komme til erkjennelsen av at du er bra og har verdi bare slik du er.    

Du ser eksen min.. han behandlet og behandler meg som jeg var verdiløs og at alle andre bedre enn meg. Flaut at jeg fortsatt tror det. Takk for innsikten. 

Anonymkode: 05e8d...8d4

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan se allerede nå at jeg har fått nok spørsmål i forhold til hva energien min tillater i dag. Men jeg skal svare dere som har skrevet til nå :)

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Hva er det som blokkerer meg fra å ta tak, og komme meg videre med livet?

Anonymkode: 2528c...f6d

Noe i din familiehistorikk... Jeg tror det handler om en slags "arv" som du tror du ikke slipper unna. Du tror du er dømt til å være som de andre. Kanskje er du den første i din familie til å gjøre noe, som f.eks. at hele din familie er uten utdanning, mens du har ambisjoner og evner til å ta det. Du er en veldig sterk person, med en overflod av evner og egenskaper som du kan bruke til din fordel. Du ser det bare ikke, for grunnleggende tror du at det ikke er mulig for deg å oppnå noe. 

• Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

4 minutter siden, AnonymBruker said:

Jeg kan se allerede nå at jeg har fått nok spørsmål i forhold til hva energien min tillater i dag. Men jeg skal svare dere som har skrevet til nå :)

Jeg vil gjerne være for i morgen 🌺

Hva er det i meg som blokkerer meg fra å få meg en jobb? 

Anonymkode: 22630...2bd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Swoosh skrev (22 minutter siden):

hva er det i meg som blokkerer meg fra å komme ut av angsten.

Jeg ser at du utsetter å leve livet ditt til angsten går over. Litt som at du tenker "når bare angsten blir borte, så skal jeg leve det livet jeg ønsker og gjøre ditt og datt". Dette er en mental feilslutning du har låst deg i og som faktisk opprettholder angsten. Livet ditt er nå. Det er noe du kjenner glede og nysgjerrighet overfor men som du ikke tør å gjøre nå, men som du må hoppe ut i selv om du kjenner angst. Det vil kunne gi deg glede og litt overskudd og et slags håp som du trenger for å ta tak i problemene som ligger og lurer under angsten. Jeg skal ikke lyve, det vil være tøffe tak før du føler mer harmoni og ro. Men løsningen er altså å ikke utsette livet til angsten har gått over.   

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva er det i meg som blokkerer meg fra å komme ut av indre stress/angst? ❤️

Anonymkode: 81428...89d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Nephthys skrev (30 minutter siden):

Hva er det i meg som blokkerer meg fra å være fornøyd med livet jeg lever?

Jeg ser at du egentlig har gode ting i overflod. Det som blokkerer deg fra å kjenne på lykken, tror jeg er at du har måttet kjempe så mye for å oppnå ting i livet at du mentalt er i kampmodus fremdeles. Du er i en slags overlevelsesmodus rett og slett. Å komme ut av det krever av deg at du må roe ned og være i nuet. Så lenge du er i overlevelsesmodus har du ikke så god kontakt med ditt indre. Finn ut hva som kan gi deg den kontakten - for meg er det å være i naturen, å meditere, å gjøre yoga, å øve opp evnen min til å observere hva som foregår i kroppen og sinnet mitt uten å la meg rive med. For deg kan det være noe annet. Lykke til! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Diverse skrev (31 minutter siden):

Hva er det som blokkerer meg fra å gjennomføre studiene mine?

Er du sikker på at studiene dine er rett for deg?  Jeg får opp at du kjenner deg litt låst til det her, som at du MÅ fullføre fordi du har begynt eller sagt at du skal begynne, og at du plager deg selv mentalt med hvorfor du ikke bare klarer å gjøre dette ferdig "som vanlige folk". Men jeg tror du egentlig står overfor et valg som du er litt i fornektelse på. Det er egentlig noe annet som lokker, men du tror at du må fortsette der du er. Kanskje for å være "flink". Hvis det er sånn, så syns jeg du skal gi deg selv lov til å snu ryggen til det her, sette strek og si "jeg fant ut at dette ikke var noe for meg, jeg ønsker heller å gjøre xxx". Du får lov av meg :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir gjerne med imorra! 🙏

Hva er det som blokkerer meg fra å skrive ferdig boka mi? 🙏

Anonymkode: 29987...284

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...