AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #1 Skrevet 12. september 2023 Reiser sjelden, har ikke allverdens god råd, men kunne sikkert spandert på meg en dyrere.... bør jeg kjøpe en dyr eller billig koffert? Hva er forskjellen egentlig? Ser at vekten på de billige er mindre enn de dyre i samme størrelse. Anonymkode: ffe90...b5a
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #2 Skrevet 12. september 2023 Kjøper billig. Hatt samme i 8 år og reiser ofte. Men de har kun glidelås på billige kofferter, så bruker da kryssbånd på kofferten da jeg alltid er redd glidelåsenskal ryke. Det har aldri skjedd da. Anonymkode: dbb9e...169
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #3 Skrevet 12. september 2023 Jeg reiser mye, og har billige kofferter. De billige holder også lenge (i allefall de jeg har kjøpt, på Primark), og så blir det mer penger til reising hvis jeg ikke bruker det på kofferter. Har i flere størrelser, etter hva slags tur jeg skal på. Blir det mye shopping tar jeg den største. Skal vi i leiebil med liten bagasjeplass, tar jeg en mindre størrelse. Anonymkode: 1738b...708
Hedda-78 Skrevet 12. september 2023 #4 Skrevet 12. september 2023 Garantitiden er ulik, fikk jeg vite da jeg skulle kjøpe koffert sist og kikket på to tilsynelatende like kofferter. Og kvaliteten på hjulene og teleskop-mekanismen på håndtaket. 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #5 Skrevet 12. september 2023 Glemte å skrive at jeg har den største fra rusta, medium og liten fra europris. Pluss en veldig dyr kabinkoffort jeg fikk i bursdag, god til sitt bruk, men tar aldri med den på fly. Anonymkode: dbb9e...169
AnonymBruker Skrevet 17. september 2023 #6 Skrevet 17. september 2023 Jeg kjøpte en koffert fra 80-tallet på loppemarked, og den tåler virkelig ALT! Tror den kostet meg 30 kroner. Tidligere har jeg hatt en rekke dyre kofferter som er gått i stykker etter kort tid, men denne gamle saken tåler å bli brukt som trampoline og spisebord uten å mukke. Anonymkode: 8c238...588
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå