Gå til innhold

Høstferie og 13 åring!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva kan en finne på? Helst noe som ikke koster skjorta! 
Tips tas imot hvis det er her i landet eller finne på noe i utlandet! 

Anonymkode: 37ae9...629

Skrevet

Mange idrettslag og foreninger har dag leir 3-5 dager i høstferien. Da er det fortsatt god tid til å gjøre hyggelige ting sammen resten av tiden.  Det finnes leire for alt mulig rart fra DNT til ridning, i mange forskjellige prisklasser. Mange fritidsklubber har ekstra aktiviteter i ferien.  Hvis økonomi er en utfordring kan du kamskje høre med kommunen og frivillighetssentralen hvilke muligheter de vet om?

Skrevet

Ok!

Anonymkode: 82369...815

Skrevet

Hva kan man gjøre der da? 

Skrevet

Hvilke interesser har 13-åringen? Alltid en fordel å ta utgangspunkt i det. Noen kan elske shopping i London, andre vil hate det. Min 13-åring ville helst vært på Lan-party sammen med kompisene, men skal til NewYork med faren (som også er stas altså).

Har tidligere hatt med mine barn til London og vært i Harry Potter-Studios feks. Klatrepark kan fortsatt være gøy for noen 13-åringer. I Danmark har vel en del av parkene/tivoli åpent i høstferien også.

Anonymkode: 47acc...52e

Skrevet

Jeg vet ikke hvor dere bor, men hvis dere bor slik at det er aktuelt å kjøre eller ta tog til Gøteborg er det mye å se og gjøre der. Lei en leilighet via Airbnb, det er billigere enn hotell og da har dere mulighet til å lage en del måltider selv som er billigere enn å spise ute. 

Skrevet
Arkana skrev (9 minutter siden):

Jeg vet ikke hvor dere bor, men hvis dere bor slik at det er aktuelt å kjøre eller ta tog til Gøteborg er det mye å se og gjøre der. Lei en leilighet via Airbnb, det er billigere enn hotell og da har dere mulighet til å lage en del måltider selv som er billigere enn å spise ute. 

Hva kan man gjøre i Gøteborg? 

Skrevet
AnonymBruker skrev (33 minutter siden):

Hva kan man gjøre der da? 

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva kan man gjøre i Gøteborg? 

🙄

Anonymkode: 82369...815

• Liker 3
Skrevet

Forventes det å reise et sted i høstferien? Alt dere nevner, ser jeg for meg koste ganske mye.

Holder det ikke med å gå f.eks turer evt fra hytte til hytte DNT?  Lage noe god mat sammen på kjøkkenet? Besøke evt besteforeldre og noen man sjelden treffer pga liten tid ellers?

Skrevet
exictence skrev (49 minutter siden):

Forventes det å reise et sted i høstferien? Alt dere nevner, ser jeg for meg koste ganske mye.

Holder det ikke med å gå f.eks turer evt fra hytte til hytte DNT?  Lage noe god mat sammen på kjøkkenet? Besøke evt besteforeldre og noen man sjelden treffer pga liten tid ellers?

Noen sv oss liker å reise, ta med barna nye steder og oppleve noe annet 

Anonymkode: 38ee2...e48

Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Noen sv oss liker å reise, ta med barna nye steder og oppleve noe annet 

Anonymkode: 38ee2...e48

Ja, og det er så mange flotte steder i vårt langstrakte land. Kanskje fine strender man kan gå langs, båtturer, brenne bål i fjæra, dra på skogsturer mm

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...