Jippijei Skrevet 12. september 2023 #1 Skrevet 12. september 2023 https://www.nettavisen.no/norsk-debatt/uansett-hvordan-det-gar-i-valget-raymond-kan-bli-vinneren/o/5-95-1323005 Jeg tipper det, blir vanskelig å komme utenom, og Jonas trenger noen utskiftninger. Tørr vi håpe på ny utenriksminister?
LukeDanes Skrevet 12. september 2023 #2 Skrevet 12. september 2023 Raymond har jo vært statssekretær i UD, så det er jo en mulighet, om ikke det heller rokkeres litt mellom departementene. Foran neste valgkamp er i hvert fall AP avhengig av en synlig og aktiv Johansen. Jeg ville nesten heller sett han i debattene enn JGS.
Anonio Skrevet 12. september 2023 #3 Skrevet 12. september 2023 Raymond har vel litt for mye livserfaring for å bli statsråd. Han har jo tross alt jobbet som rørlegger i lang tid. Det passer seg ikke inn i partiledelsen at man faktisk kan skilte med reelle erfaringer når man utformer politikk. Gå heller for noen som er utdannet i litteraturvitenskap til olje og energiminister og sittet i diverse AP-grupper siden da, eller noen hvor ens eneste livserfaring er å ha vært leder i AUF. Jeg tror nok Raymond ville irritert folkene på toppen i AP for mye. 1
Example Skrevet 12. september 2023 #4 Skrevet 12. september 2023 Ny utenriksminister kanskje? Hadde passet han godt, og et fagområde han kjenner godt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå