2små Skrevet 21. januar 2006 #1 Skrevet 21. januar 2006 Jeg trenger noen gode råd til hvordan jeg kan fjerne blekk fra vinylgulvbelegg. Har prøvd med silicbanc -trodde dette kunne hjelpe, men den gang ei. Håper sårt på hjelp, hvis ikke må belegget rives ut.
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #2 Skrevet 21. januar 2006 Jeg søkte og fant denne: http://www.gerflor.no/teknisk_prosj/vedlik...ogent_m_PUR.pdf på side 2 står det at blekkflekker fjernes med rødsprit. Håper det kan hjelpe deg. Fortell hvordan det går, da!
2små Skrevet 21. januar 2006 Forfatter #3 Skrevet 21. januar 2006 takk for tipset. Skal få tak i rødsprit i morgen og teste det ut.
Ugla Skrevet 21. januar 2006 #4 Skrevet 21. januar 2006 takk for tipset. Skal få tak i rødsprit i morgen og teste det ut. ← For fjerning av blekk fra skinnmøbler er det anbefalt å bruke melk (ja, vanlig H-melk)... Du kan jo prøve, skader i vertfall ikke. (Jeg har brukt det på gamle "penne-streker" på skinnstol. Bleknet i vertfall, men fungerer kanskje best dersom de er ferske, og ikke har vært "klusset med" med noe annet...) Lykke til...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå