Gå til innhold

Han gjør meg vondt med vilje (sex)

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi bor ikke sammen, så jeg slipper ihvertfall den biten. 

Jeg har tenkt mye i natt og kommet frem til at min tillit til ham uansett er borte. Han lovet at det aldri skulle skje igjen, men så skjedde det, og jeg så rett før det skjedde at han liksom tok fart med kroppen og smalt til med full kraft akkurat etter at jeg hadde sagt au. 

Jeg kommer aldri til å stole på at det ikke skjer igjen, så jeg kommer til å avslutte forholdet. Tusen takk til alle i tråden, det er fint å lese at alle er enstemmig enige.

Ts

Anonymkode: eff8f...569

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Topper og daler skrev (På 13.9.2023 den 3.24):

Statistisk tror jeg det er uvanlig at menn gjør dette, så hvis du vet om «en del menn som gjør dette”, så tror jeg du er unik. 

ifølge politiets egen statistikk ble det i 2021 andmeldt (estimert 2000 saker går uanmeldt) 893 voldtekter, ca hver 5 kvinne har blitt voldtatt i verden. det at du ikkje kjenner noen menn som har gjort det, det er det som er unikt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åhh huff og huff så synd det er i deg... hvor er troverdigheten din når du fortsetter i samme sporet gang på gang med denne mannen?

Anonymkode: b433d...6b6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du avsluttet forholdet nå, ts?

Hvis ikke, kontakt Krisesenteret, de kan støtte deg i prosessen med å få ham helt ut av livet ditt!

Anonymkode: 2c660...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså...slutt med dette. Hvis du var min datter så hadde jeg blitt helt fortvilet over dette. Hilsen en mamma

Anonymkode: f2583...bac

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.9.2023 den 9.27):

Han har fortsatt to ganger etter at jeg har sagt nei, i tillegg til at jeg merker at han kjører ekstra hardt på når jeg begynner å si au. Han sier selv at han tenner på at jeg får vondt, samtidig som han sier at han ikke mente å gjøre meg så vondt.

Ts

Nei vet du hva, om han ønsker smerte under sex så får han oppsøke BDSM, singel

Du skal ikke være sammen med noen som skader deg når det ikke er et gjensidig ønske. Det er mishandling. 

Anonymkode: cae86...057

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 måneder senere...

Annonse

Jeg avsluttet dessverre ikke forholdet. Jeg var så sikker på at jeg skulle klare det, fordi jeg var så rasende, men så gikk jeg tilbake til ham. Han var deretter (stort sett) mer forsiktig, men nå nylig skjedde det igjen, han ble altfor brutal og kjørte plutselig penis opp i rumpen på meg. Jeg opplevde det som om han kjørte en kniv opp i meg, så vondt var det. Jeg revnet og begynte å blø.

Han gjorde det fullstendig uten forvarsel og hevdet etterpå at det var en feil. Han mente egentlig å gå inn i det andre hullet, sa han, så det var absolutt ikke meningen, men jeg vet ikke om jeg tror på det. Han har prøvd å presse meg til analsex mange ganger før, og rett før dette skjedde nå siste gang, så holdt han penis mot åpningen bak (doggyposisjon). Jeg sa nei, men han fortsatte å holde den der, jeg sa nei flere ganger, og plutselig kjørte han den bare inn. 

Jeg vet at jeg er en idiot som ikke klarer å gå, men problemet er at han ellers er veldig hyggelig og snill, og så har jeg denne lille tvilen om at det kanskje ikke var ment sånn. Samtidig vet jeg at det ikke er normalt å gå rundt og være redd for å bli seksuelt skadet. Det har vel skjedd i snitt hver tredje måned siden vi traff hverandre.

I verste fall skader han meg med vilje og i beste fall er han så voldsom og tar så lite hensyn at jeg blir skadet jevnlig. Begge deler er uansett ikke bra. Jeg vet ikke hva jeg vil med dette, annet enn å lufte min frustrasjon og kanskje få banket inn litt vett i skallen min.

• Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 12.9.2023 den 10.00):

Jeg er sammen med en mann som noen ganger liker å være så brutal i sengen at jeg får smerter i dagevis. Jeg har en skade i underlivet som gjør at jeg til og med kan få smerter i ukevis, hvis han ikke er forsiktig, men likevel kjører han bare på noen ganger, enda jeg sier "vær forsiktig".

Nå har det skjedd fire ganger i løpet av et år at jeg har fått så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, enda han har lovet flere ganger at det aldri skal skje igjen. Jeg synes det er vanskelig å vite hvorfor han gjør det. Han er aldri aggressiv og jeg har aldri opplevd at han snakker stygt til meg eller er hånlig eller kald. Han er alltid like hyggelig mot meg, så derfor blir det ekstra vanskelig å skjønne hvorfor han ikke er mer forsiktig når vi har sex. 

Jeg har fortalt det til min søster og hun er rasende og mener jeg bør anmelde ham, men selv klarer jeg ikke å bli sint på ham. Jeg blir derfor glad hvis noen her har noen innspill å komme med.

Mannen sin er en overgriper.

Selv de mest hardbarka BDSMere frykter å gjøre hva han virker å nyte! Så grusomt!

Jeg ville forlatt ham på flekken, og anmeldt ham. Det er noe avvikende og rart å ønske å påføre noen som ikke ønsker det smerte. Å tenke tanken i et så intimt øyeblikk, forteller meg at han er for skadet til å være i lag med.

Dersom du må bli, så stopp ham for Guds skyld neste gang, løp ut på badet og ikke snakk med ham på flere dager. Eller enda bedre. Bent til han sover og slå ham med all din makt i pungen. Fair å skulle ele smerten ingen av dere har bedt om. Det må være et minimum..

Anonymkode: 0beb6...fde

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Angry Man

Øhhhh. Jeg vet ikke om dette er sant eller ikke... synes det blir litt vel mye detaljer.

Men uansett, det du beskriver er ikke en snill mann. Han bryr seg ikke om deg. 

Jeg og samboer har hatt enkelte heftige krangler men jeg kunne ikke  for mitt bare liv uansett hvor sint og ustabil jeg hadde vært kjørt pikken opp i rompa på min samboer mot hennes vilje. Er du klar over hvor sykt dette er?

Og nei det er ingen som ved et uhell trenger inn i rompa istedenfor vagina som du beskriver. Bare løgn fra hans side.

Du burde komme deg bort fra denne fyren. Fordi mest sannsynlig vil han eskalere atferden sin etterhvert som han kommer seg unna med den. Og ting for deg vil bli verre og verre. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Jeg avsluttet dessverre ikke forholdet. Jeg var så sikker på at jeg skulle klare det, fordi jeg var så rasende, men så gikk jeg tilbake til ham. Han var deretter (stort sett) mer forsiktig, men nå nylig skjedde det igjen, han ble altfor brutal og kjørte plutselig penis opp i rumpen på meg. Jeg opplevde det som om han kjørte en kniv opp i meg, så vondt var det. Jeg revnet og begynte å blø.

Han gjorde det fullstendig uten forvarsel og hevdet etterpå at det var en feil. Han mente egentlig å gå inn i det andre hullet, sa han, så det var absolutt ikke meningen, men jeg vet ikke om jeg tror på det. Han har prøvd å presse meg til analsex mange ganger før, og rett før dette skjedde nå siste gang, så holdt han penis mot åpningen bak (doggyposisjon). Jeg sa nei, men han fortsatte å holde den der, jeg sa nei flere ganger, og plutselig kjørte han den bare inn. 

Jeg vet at jeg er en idiot som ikke klarer å gå, men problemet er at han ellers er veldig hyggelig og snill, og så har jeg denne lille tvilen om at det kanskje ikke var ment sånn. Samtidig vet jeg at det ikke er normalt å gå rundt og være redd for å bli seksuelt skadet. Det har vel skjedd i snitt hver tredje måned siden vi traff hverandre.

I verste fall skader han meg med vilje og i beste fall er han så voldsom og tar så lite hensyn at jeg blir skadet jevnlig. Begge deler er uansett ikke bra. Jeg vet ikke hva jeg vil med dette, annet enn å lufte min frustrasjon og kanskje få banket inn litt vett i skallen min.

Ja ja. Dette er ditt eget valg. Tragisk.

Anonymkode: 6f5c8...a53

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mannen voldtar deg. Finn deg noen andre. Vi kvinner må faen meg slutte å gjøre oss tilgjengelig for misbruk. Så trist at det er sånn...

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (37 minutter siden):

Kjære TS. ❤️ 

Du får noen stygge kommentarer i denne tråden om at dette  var dit eget valgt osv. Ignorer de, det er typisk KG å ikke ønske å prøve å sette seg inn i andres problemer. Først vil jeg si at for meg virker det som at du sliter mye med selvtilliten din, at du føler du må bli fordi han ellers er så snill og grei. De aller fleste oppegående menn er snille og dette burde være et minimums krav og ikke noe du burde verdsette i den graden du gjør. Det at noen er snille mot deg i et forhold er noe 99% av alle med grei selvtillit bare tar som en selvfølge, men du tar som noe så stort at det veier opp for alt annet.. nesten som at du føler du ikke fortjener noen som er snille og blide og derfor er han din eneste sjanse til å oppleve dette. Noe som for meg virker som du behøver å jobbe med å elske deg selv mer. Han har ingen rett til å gå imot din autonomitet uavhengig og dette kommer til å føre til at du misliker deg selv mer og mer jo mer han krysser dine grenser. 

Anonymkode: 0c874...94f

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også opplevd en som traff feil hull i doggy.. Verste jeg har vært med på, i det hele tatt. *Grøss*

Han var så lei seg, og trøstet meg etterpå.. Han prøvde ikke å unnskylde seg, prøvde ikke å skylde på noe annet en seg selv. 
Og det skjedde aldri igjen. Han prøvde seg ikke, han spurte ikke om anal, og han var ikke engang inærheten av å sette penis der.. 

Ser du forskjellen på situasjonene her? 

Du har dessverre funnet deg en mann som ikke bryr seg om deg i dette.. Han har vist deg hvem han er, og du velger å ikke tro ham. 
Det ser ut som du burde oppsøke psykolog, for å snakke skikkelig om denne usikkerheten din. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (46 minutter siden):

Han gir deg en skade i underlivet som kan gi deg varig plager og lekkasje av avføring og du vet fremdeles ikke om du skal gå fra han eller ikke. 

Ikke nok med at han gjør deg vondt, men han øker også innsatsen. Nå er det ikke nok å være litt hardhendt lenger. Han kommer ikke til å trappe ned akkurat.. Snart får du en knyttneve stappa oppi der, en mitt på tryne eller han vil prøve kvelning..... Det finnes diagnoser på slike som bare tenker på seg selv og ikke bryr seg om andre med mindre de selv tjener på det, og er verdens søteste utad mot andre. En psykopat er alltid en psykopat, de blir ikke friske ved å tro hardt på det eller gi de tid. Psykopat er nok den mest funnet diagnosen blant mordere og kvinnemisshandlere.....

Anonymkode: cf2e9...d72

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (50 minutter siden):

Som en som selv har blitt voldtatt av min kjæreste analt (verste smerte jeg har opplevd i tillegg til det mentale og emosjonelle sjokket) brukte jeg heldigvis den opplevelsen til å komme meg ut av forholdet. Selv om jeg elsket mannen. 

1 1/2 år senere traff jeg mannen i mitt liv, som elsker og respekterer meg, og som jeg har det godt sammen med. Ja det var en kjærlighetssorg å gå gjennom, selv om jeg også visste at jeg måtte gå, men nå i ettertid er jeg bare uendelig glad for at jeg tok dem kjærlighetssorgen. Jeg grøsser forferdelig ved tanke på min eks, og er inderlig inderlig glad for at jeg tok det vanskelige men helt nødvendige valget om å forlate ham, selv om han også hadde gode sider og jeg hadde sterke følelser. Deg var hva som ga meg muligheten til et godt liv ned en god mann. 

I etterkant forstår jeg ikke hvorfor jeg ikke gikk tidligere. Det var jo absolutt nødvendig og hva som reddet meg ut av fortvilelse. Hva som ga meg muligheten til et godt liv. 

Anonymkode: 29c05...56a

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 time siden):

NEI! Han er verken hyggelig eller snill!! Han er en voldtektsmann, som overhodet ikke tar hensyn til deg. 

Hvorfor vil du være med en som vil deg så vondt? Har du ikke respekt for deg selv? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 12.9.2023 den 14.29):

Ja 🙈

Det er ditt liv.

Anonymkode: e98a3...506

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en todelt problemstilling her. Det ene er mannen, som fremstår som en blid og munter drittsekk. Han er opplagt mat for en dreven psykolog. Det andre spørsmålet, som vi vanlige mennesker kan mene noe om, er hvorfor i huleste TS ikke avvikler relasjonen. Selv om man er nærmest sexavhengig så finnes det pr dato ca 4 mrd hankjønn på kloden, så det behovet lar seg løse uten denne ene.  Det virker egentlig som TS også burde rusle en tur til psykolog og få stablet litt i hyllene. Det greiene her er som å lese om fulle 16-åringer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså - du er en voksen kvinne som VELGER gang på gang å ha sex med en som tenner på å skade deg.  Ingen tvinger deg til å være sammen med han, du velger dette helt selv. Å sitte og sutre på et forum er fullstendig idiotisk, gå fra han, oppsøk hjelp, eller fortsett å ha sex med han men slutt da å skrive innlegg om dette for det er helt poengløst.

Anonymkode: 19856...c2e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjære trådstarter,

Jeg må dessverre stenge tråden din. Årsaken til det er at vi moderatorer ikke kan passe tråden din konstant og luke ut svar du kan få som kan være skadelig for deg i den situasjonen du er i nå. En annen grunn er at vi ikke vet noe om hvilke kompetanse som ligger til grunn for de svarene du måtte få.

Jeg vil oppfordre deg til å ta kontakt med ditt nærmeste krisesenter, som hjelper mennesker i en sårbar situasjon. Du finner kontaktinformasjon til alle landets krisesentre her. Her vil du treffe mennesker som du kan prate med og få råd av, og som kan hjelpe deg i den situasjonen du er i nå. Hvis du opplever at situasjonen er akutt, oppfordrer vi deg å kontakt med legevakt på tlf 116 117 eller ringe nødnummer 113.

Alternativt kan du også ta kontakt med en hjelpetelefon hvor du vil treffe mennesker du kan prate med, som ønsker å hjelpe deg og som kan gi råd i den situasjonen du er i.

• Mental Helse: 116 123
  • Røde Kors: 800 33 321 (man-fre 14-22 for de under 18 år)
  • Kirkens SOS: 22 40 00 40

Med vennlig hilsen,

Matas, moderator. 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...