Meowe Skrevet 12. september 2023 #21 Del Skrevet 12. september 2023 Ok, dette her vil du nok ikke høre. For det virker som at du er veldig glad i denne mannen. Men, ofte kan dette utvikle seg i en veldig skummel retning. Han har allerede bevist at han ikke respekterer grensene dine ved å fortsette selv om du sier au eller stopp. Det er dessverre mange overgripere som ikke klarer å styre seg i øyeblikket de gjør noe galt, men som likevel kan angre etterpå. Dette kommer ikke til å stoppe her! Nå er det virkelig opp til deg om hva du ønsker å utsette deg for. Neste gang kan det faktisk bli verre enn de tidligere gangene. Og da kommer du til å angre på at du ikke gikk før. Det er mange overgripere som kan være verdens snilleste og beste menneske ellers, men som mangler impulskontroll. Det betyr ikke at mannen din kan være god på mange andre punkter. Se på Danny Masterson saken som akkurat har vært i mediene. Ashton Kutcher og Mila Kunis har gått god for han og sier at han er verdens mest fantastiske menneske og far, men samtidig har han voldtatt flere kvinner. Jeg sier igjen. DETTE STOPPER IKKE HER! Neste gang kan det bli verre. 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sphere Skrevet 12. september 2023 #22 Del Skrevet 12. september 2023 Dette høres ikke bra ut. Hans nytelse tar rett og slett over for sunn fornuft. Her er det vel bare å komme seg unna, og mannen må seriøst gå i terapi. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #23 Del Skrevet 12. september 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Han har fortsatt to ganger etter at jeg har sagt nei, i tillegg til at jeg merker at han kjører ekstra hardt på når jeg begynner å si au. Han sier selv at han tenner på at jeg får vondt, samtidig som han sier at han ikke mente å gjøre meg så vondt. Ts Anonymkode: eff8f...569 Dette er jo voldtekt. Og jeg mener ikke å gi deg noe skyld i dette, men siden du fortsetter å ha sex med han vil han tolke det som at du aksepterer det han gjør. Hvis du fortsetter å ha sex med han kan jeg forstå litt at han ikke skjønner alvoret. Selv om det fortsatt er hans ansvar til syvende og sist. Du er milevis unna en anmeldelse høres det ut som. Kanskje heller konsentrere deg om å komme deg unna han Anonymkode: d17c9...50c 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ryzorman Skrevet 12. september 2023 #24 Del Skrevet 12. september 2023 2 hours ago, AnonymBruker said: Jeg er sammen med en mann som noen ganger liker å være så brutal i sengen at jeg får smerter i dagevis. Jeg har en skade i underlivet som gjør at jeg til og med kan få smerter i ukevis, hvis han ikke er forsiktig, men likevel kjører han bare på noen ganger, enda jeg sier "vær forsiktig". Nå har det skjedd fire ganger i løpet av et år at jeg har fått så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, enda han har lovet flere ganger at det aldri skal skje igjen. Jeg synes det er vanskelig å vite hvorfor han gjør det. Han er aldri aggressiv og jeg har aldri opplevd at han snakker stygt til meg eller er hånlig eller kald. Han er alltid like hyggelig mot meg, så derfor blir det ekstra vanskelig å skjønne hvorfor han ikke er mer forsiktig når vi har sex. Jeg har fortalt det til min søster og hun er rasende og mener jeg bør anmelde ham, men selv klarer jeg ikke å bli sint på ham. Jeg blir derfor glad hvis noen her har noen innspill å komme med. Anonymkode: eff8f...569 Dette er mere en bare vold, dette er et tegn på Voldtekt. Du har gitt han beskjed om at han skulle ta det rolig første gang, men han fortsetter å gjøre det på samme måte som før.. Han mister kontrollen over sin egene lyster, og gjør deg vondt enda du har gitt beskjed om at han ikke kan holde på sånn.. Dette må du anmelde, dette kan bli farligt! 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #25 Del Skrevet 12. september 2023 Jeg har bare aldri opplevd noen andre som skader meg med vilje samtidig som de er i godt humør og er skjønne mot meg. Det er virkelig veldig vanskelig å forstå hva som skjer. Voldelige mennesker utøver vel volden når de er i dårlig humør? Ts Anonymkode: eff8f...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #26 Del Skrevet 12. september 2023 Må nesten applaudere at du fortsatt er sammen med fyren. Hva er problemet med å bare hive han ut? Livredd for å være singel? Eller at du aldri skal finne noen «å dele livet sammen med» igjen? Han fyren her virker jo helt blåst. Kanskje kun overgått av din søster som mener du bør anmelde. Saken er enkel. Du informerer fyren om at han nå er singel, også fortsetter du å kose deg som singel. Anonymkode: 8c685...adf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #27 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Jeg har bare aldri opplevd noen andre som skader meg med vilje samtidig som de er i godt humør og er skjønne mot meg. Det er virkelig veldig vanskelig å forstå hva som skjer. Voldelige mennesker utøver vel volden når de er i dårlig humør? Ts Anonymkode: eff8f...569 Når man oppfatter at man gjør skade på andre mennesker, så stopper man! Når man får beskjed om å stoppe, så stopper man! Og når noen man bryr seg om blir skadet, så tar man seg av dem! Uansett hvor blid denne mannen er når han skader deg, så skader han deg! Anonymkode: a7a05...357 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #28 Del Skrevet 12. september 2023 Hva skjer om du avbryter hele samleiet? Er han like blid da? Anonymkode: a7a05...357 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #29 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hva skjer om du avbryter hele samleiet? Er han like blid da? Anonymkode: a7a05...357 Ja, jeg er helt sikker på at han hadde vært like blid. Det er han som sier at vi ikke behøver å ha sex hvis jeg er sliten osv, mens jeg alltid vil ha sex. Anonymkode: eff8f...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #30 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Når man oppfatter at man gjør skade på andre mennesker, så stopper man! Når man får beskjed om å stoppe, så stopper man! Og når noen man bryr seg om blir skadet, så tar man seg av dem! Uansett hvor blid denne mannen er når han skader deg, så skader han deg! Anonymkode: a7a05...357 Ja, konsekvensen er jo at jeg blir skadet. Anonymkode: eff8f...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #31 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (21 minutter siden): Må nesten applaudere at du fortsatt er sammen med fyren. Hva er problemet med å bare hive han ut? Livredd for å være singel? Eller at du aldri skal finne noen «å dele livet sammen med» igjen? Han fyren her virker jo helt blåst. Kanskje kun overgått av din søster som mener du bør anmelde. Saken er enkel. Du informerer fyren om at han nå er singel, også fortsetter du å kose deg som singel. Anonymkode: 8c685...adf Jeg er livredd for ikke å ha noen å ha sex med. Jeg er avhengig av sex. Anonymkode: eff8f...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lorieen Skrevet 12. september 2023 #32 Del Skrevet 12. september 2023 LØP. Dette er voldtekt. Han tenner på å skade deg! 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #33 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Jeg er livredd for ikke å ha noen å ha sex med. Jeg er avhengig av sex. Anonymkode: eff8f...569 Det er det onani er til for. Kjøp noen kule leker. Anonymkode: 98e07...08c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #34 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Jeg har bare aldri opplevd noen andre som skader meg med vilje samtidig som de er i godt humør og er skjønne mot meg. Det er virkelig veldig vanskelig å forstå hva som skjer. Voldelige mennesker utøver vel volden når de er i dårlig humør? Ts Anonymkode: eff8f...569 Virkelig ikke en sannhet. Vold kan utøves og utløses av mye. Feks som du beskriver at han tenner på at du får vondt. Hvis du virkelig ikke klarer å forlate han bør du gjøre det klinkende klart at om dette skjer igjen vil du anmelde og dra på voldtektsmottak. Synes du skal si at du har snakket med andre så han vet at noen vet og ikke klikker og skader deg alvorlig for å hindre dette i å komme ut. Dette er et skikkelig rødt flagg. Kanskje du kan ringe nærmeste krisesenter og be om råd? Anonymkode: 4ebe8...603 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 12. september 2023 #35 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Jeg er livredd for ikke å ha noen å ha sex med. Jeg er avhengig av sex. Anonymkode: eff8f...569 SÅ det er bedre med en som gjør deg vondt, og syns det er BRA! En å ikke ha sex? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #36 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Ja, jeg er helt sikker på at han hadde vært like blid. Det er han som sier at vi ikke behøver å ha sex hvis jeg er sliten osv, mens jeg alltid vil ha sex. Anonymkode: eff8f...569 Nå lurer jeg på om denne tråden bare er oppspinn! Hvis ikke: Ta ansvar og skaff hjelp! Anonymkode: a7a05...357 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #37 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Han har fortsatt to ganger etter at jeg har sagt nei, i tillegg til at jeg merker at han kjører ekstra hardt på når jeg begynner å si au. Han sier selv at han tenner på at jeg får vondt, samtidig som han sier at han ikke mente å gjøre meg så vondt. Ts Anonymkode: eff8f...569 Herregud ☹️ Hvis søsteren din sa dette til deg, hvordan hadde du reagert? Anonymkode: 87753...0eb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #38 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Nå lurer jeg på om denne tråden bare er oppspinn! Hvis ikke: Ta ansvar og skaff hjelp! Anonymkode: a7a05...357 Hvorfor tenker du at det er oppspinn? Jeg tror faktisk ikke at han hadde blitt sint på meg om jeg avbrøt sexen. Jeg har aldri sett ham sint. Ikke irritert engang. Anonymkode: eff8f...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #39 Del Skrevet 12. september 2023 To skadde fugler som har funnet sammen... Ingen av dere har godt av hverandre Anonymkode: d17c9...50c 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #40 Del Skrevet 12. september 2023 SlemUlv skrev (26 minutter siden): SÅ det er bedre med en som gjør deg vondt, og syns det er BRA! En å ikke ha sex? Ja 🙈 Anonymkode: eff8f...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg