AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #1 Del Skrevet 12. september 2023 Jeg er sammen med en mann som noen ganger liker å være så brutal i sengen at jeg får smerter i dagevis. Jeg har en skade i underlivet som gjør at jeg til og med kan få smerter i ukevis, hvis han ikke er forsiktig, men likevel kjører han bare på noen ganger, enda jeg sier "vær forsiktig". Nå har det skjedd fire ganger i løpet av et år at jeg har fått så vondt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg, enda han har lovet flere ganger at det aldri skal skje igjen. Jeg synes det er vanskelig å vite hvorfor han gjør det. Han er aldri aggressiv og jeg har aldri opplevd at han snakker stygt til meg eller er hånlig eller kald. Han er alltid like hyggelig mot meg, så derfor blir det ekstra vanskelig å skjønne hvorfor han ikke er mer forsiktig når vi har sex. Jeg har fortalt det til min søster og hun er rasende og mener jeg bør anmelde ham, men selv klarer jeg ikke å bli sint på ham. Jeg blir derfor glad hvis noen her har noen innspill å komme med. Anonymkode: eff8f...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 12. september 2023 #2 Del Skrevet 12. september 2023 Fire ganger, er minst tre ganger for mye. Han har vist at han ikke bryr seg om denne skaden hos deg, og vil kjøre sitt eget løp. 23 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 12. september 2023 #3 Del Skrevet 12. september 2023 Du utsettes for vold. Si nei. Hold ham unna. 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #4 Del Skrevet 12. september 2023 Vil det si at han ikke stopper når du sier i fra? At han glemmer seg i akten er nå en ting, men hvis han bare fortsetter når du sier det er vondt et noe annet. Det høres vel ikke ut som et blivende forhold. Med mindre du vil ha et sexliv som fører til smerter. Og en kjæreste som synes det er helt ok Anonymkode: d17c9...50c 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #5 Del Skrevet 12. september 2023 Han har fortsatt to ganger etter at jeg har sagt nei, i tillegg til at jeg merker at han kjører ekstra hardt på når jeg begynner å si au. Han sier selv at han tenner på at jeg får vondt, samtidig som han sier at han ikke mente å gjøre meg så vondt. Ts Anonymkode: eff8f...569 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
SlemUlv Skrevet 12. september 2023 #6 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han har fortsatt to ganger etter at jeg har sagt nei, i tillegg til at jeg merker at han kjører ekstra hardt på når jeg begynner å si au. Han sier selv at han tenner på at jeg får vondt, samtidig som han sier at han ikke mente å gjøre meg så vondt. Ts Anonymkode: eff8f...569 De to tingene går ikke veldig godt sammen. Enten så tenner han på å gjøre deg vondt, uten ditt samtykke. Eller så mener han ikke å gjøre deg vondt. løp. 8 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #7 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Han har fortsatt to ganger etter at jeg har sagt nei, i tillegg til at jeg merker at han kjører ekstra hardt på når jeg begynner å si au. Han sier selv at han tenner på at jeg får vondt, samtidig som han sier at han ikke mente å gjøre meg så vondt. Ts Anonymkode: eff8f...569 Han sier det selv, tenner på at du får vondt. Så der og da så "kjører han bare på". Som flere sier her, dette er vold, når du gjentatte ganger sier nei. Han respekterer ikke at du sier nei, er dette noe du ønsker å leve med? Anonymkode: df765...695 6 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #8 Del Skrevet 12. september 2023 Han må forstå at han ikke kan holde på sånn. Ta kontakt med en sexolog eller noe slikt. Om han ikke endrer seg så høres ikke forholdet så blivende ut. Anonymkode: db504...531 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #9 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Han har fortsatt to ganger etter at jeg har sagt nei, i tillegg til at jeg merker at han kjører ekstra hardt på når jeg begynner å si au. Han sier selv at han tenner på at jeg får vondt, samtidig som han sier at han ikke mente å gjøre meg så vondt. Ts Anonymkode: eff8f...569 Det der finnes ikke akseptabelt. Om mannen min tror han hørte nei eller stopp, så stopper han på sekundet. Slik skal det være. Han her ville jeg holdt meg langt, langt unna. Hans nytelse er visst mye viktigere enn din helse. Du har hatt vondt i ukesvis. Du hører hvor feil dette er, ikke sant? Lytt til din søster. Dette skal du ikke leve med. Spiller ingen rolle hvor "perfekt ' han er ellers, dette er å påføre den man liksom elsker smerter. Kunne du gjort han vondt og når han sa stopp,bare fortsatt så du visste han ville ha vondt i ukesvis? Nei? Så hvorfor skal du ha det slik? Du fortjener bedre. Anonymkode: 35477...bcd 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #10 Del Skrevet 12. september 2023 Han har en ondskap i seg som du må komme deg vekk ifra. Anonymkode: 83600...6f3 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #11 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det der finnes ikke akseptabelt. Om mannen min tror han hørte nei eller stopp, så stopper han på sekundet. Slik skal det være. Han her ville jeg holdt meg langt, langt unna. Hans nytelse er visst mye viktigere enn din helse. Du har hatt vondt i ukesvis. Du hører hvor feil dette er, ikke sant? Lytt til din søster. Dette skal du ikke leve med. Spiller ingen rolle hvor "perfekt ' han er ellers, dette er å påføre den man liksom elsker smerter. Kunne du gjort han vondt og når han sa stopp,bare fortsatt så du visste han ville ha vondt i ukesvis? Nei? Så hvorfor skal du ha det slik? Du fortjener bedre. Anonymkode: 35477...bcd Nei, jeg kunne aldri ha gjort det mot ham. Ikke engang hvis jeg hatet ham. Anonymkode: eff8f...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #12 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (14 minutter siden): Han sier selv at han tenner på at jeg får vondt Denne fetisjen er grei når begge er med på det. Men det er ikke tilfelle her og han må ta seg sammen. Anonymkode: cf2e9...d72 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #13 Del Skrevet 12. september 2023 🚩🚩🚩🚩🚩 Anonymkode: 5c2e4...26f 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #14 Del Skrevet 12. september 2023 Du har jo skrevet om dette føring fikk masse råd da. Hva er poenget med enda en tråd når du likevel blir hos han? Anonymkode: 3ed32...da3 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Rucula Skrevet 12. september 2023 #15 Del Skrevet 12. september 2023 Omg! Løp dame LØP!!! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #16 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Han har fortsatt to ganger etter at jeg har sagt nei, i tillegg til at jeg merker at han kjører ekstra hardt på når jeg begynner å si au. Han sier selv at han tenner på at jeg får vondt, samtidig som han sier at han ikke mente å gjøre meg så vondt. Ts Anonymkode: eff8f...569 På tide å avslutte hele forholdet. Han tenner på å skade deg, han er en sadist altså. Han respekterer ikke deg, han bryr seg kun om seg selv. Du må ta vare på deg!! Det er din hovedoppgave overfor deg selv! Anonymkode: ca8eb...499 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #17 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei, jeg kunne aldri ha gjort det mot ham. Ikke engang hvis jeg hatet ham. Anonymkode: eff8f...569 Så hvorfor er det greit at han gjør det mot deg? (Det er såklart ikke greit, men du godtar dette ved å ikke gå. Nå må du være sterk, dette må du aldri godtar eller prøve å unnskylde. Dette er veldig enkelt og sort hvitt. Vold mot partner skal ALDRI godtas). Anonymkode: 35477...bcd 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #18 Del Skrevet 12. september 2023 Jeg synes det er vanskelig å se det som vold, siden han er blid og glad - og også øm - når det skjer. Anonymkode: eff8f...569 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #19 Del Skrevet 12. september 2023 Gå sammen til en terapeuta! Han trenger visst å få det belyst og forstå at det er alvor! Og ikke ha sex med han før dere har vært til samtale! Anonymkode: a7a05...357 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #20 Del Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Han har fortsatt to ganger etter at jeg har sagt nei, i tillegg til at jeg merker at han kjører ekstra hardt på når jeg begynner å si au. Han sier selv at han tenner på at jeg får vondt, samtidig som han sier at han ikke mente å gjøre meg så vondt. Ts Anonymkode: eff8f...569 Slutt å ha sex med han!!!! Anonymkode: a7a05...357 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg