AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #1 Skrevet 12. september 2023 Hei, Lurer på om noen her har erfaring med å få snudd baby i seteleie ved hjelp av Spinning Babies øvelser i uke 36-37? Jeg gjør øvelser fra nett daglig, men har fått tilbud om veiledning fra Doula. Vil prøve alt som kan hjelpe, samtidig som jeg synes det er mye å betale for noe jeg finner lite om at har fungert for folk, selv om doulaer sier det har hjulpet mange. Noen erfaringer? PS! Ønsker ingen skrekkhistorier eller dårlige erfaringer med setefødsel! Kun erfaring med spinning babies og evt. betryggende ord om setefødsel. Anonymkode: 36152...e23
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #2 Skrevet 12. september 2023 Fant ut at min store baby (over 4,5 kg) var i seteleie ved termin. Legane vendte han før fødsel, noko som var ein opplevelse, men slett ikkje så skummel som eg venta. Litt ubehagelig, men vellykka og han var i hodeleie til fødsel. Har vendig blitt foreslått? Tommel opp frå meg på at det er verdt det! Anonymkode: bcd3f...f71
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #3 Skrevet 12. september 2023 Jeg har vært borti mange tilfeller hvor barnet har snudd seg fra sete til hodeleie ved spinning babies. Hvilken posisjon har du prøvd? Den jeg oftest har sett ha best effekt, er forward leaning inversion. Har du prøvd den? Anonymkode: e597f...1f0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå