AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #1 Skrevet 12. september 2023 Vi må sette opp noen grinder i trappen vår pga barn. Har en gammel kastrert hannkatt som bruker trappen mye, og jeg vil helst ikke at han skal begynne å prøve å hoppe over den osv (mulig jeg undervurderer stakkarn, men synes han er for gammel for sånt😅). Noen som har erfaring med de hundegrindene med katteluke og små barn? Kan barnet krabbe gjennom? Eller kommer kanskje pus seg gjennom en vanlig barnegrind? Han er en slank pus. Anonymkode: 01dd7...b0d
Mt3 Skrevet 12. september 2023 #2 Skrevet 12. september 2023 En katt skal være veldig skral for å ikke kunne smette over en trappegrind. Endel grinder har også så store mellomrom mellom sprinklene at en katt lett smetter imellom.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #3 Skrevet 12. september 2023 Vi har trappegrinder, i toppen av trappen hopper kun en katt over - de kommer seg ikke gjennom. Ingen skrale katter her 😛 kommer nok an på hvordan trapp, rekkverk og grind er utformet. Anonymkode: 7c98d...d53
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #4 Skrevet 12. september 2023 Kan du ikke forsøke, også i verste fall bare sage av en av de "grindene" i midten? Hvis det er litt for trangt mellom 2 stk? Anonymkode: 1b540...df9
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #5 Skrevet 12. september 2023 Jeg mente sage av en av sprinklene 🤨🥴🥴 Anonymkode: 1b540...df9
Gliffy Skrevet 16. september 2023 #6 Skrevet 16. september 2023 Hvis du monterer grunden litt høyt kommer katten seg under
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå