AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #1 Skrevet 12. september 2023 Hei. tidligere i år gikk jeg og min samboer fra hverandre. Men vi har fortsatt bodd sammen til nå, da vi begge hadde håp om at det muligens ordnet seg med tiden. min eks har brutt meg langt ned i lang tid, å da han ønska å gå fra meg, fant jeg en annen ett par uker etterpå som jeg hadde sex med en gang, for trøstens skyld. Fant ut 4 mnd senere at jeg var blitt gravid, selvom jeg gikk på p-piller. Jeg fortalte dette til min eks med en gang, og er nå blitt den store stygge ulven. Han sier jeg har utnøtta han, og løyet til han i all tid. han kom akkurat hjem fra en reise, der det viser seg at han har truffet noen andre som han prater med ++ Han har da også løyet til meg en mnd, og fortsatt utnyttet meg i sengen, da jeg sa at hadde han noen andre, så ønska jeg ikke å ha noe med han å gjøre. han viste ikke i denne perioden at jeg var gravid, noe jeg heller ikke visste selv. nå sliter jeg fælt med vonde tanker hele tiden. har vært sammen med samme mann i over 10 år, og har barn sammen. vet ikke hvordan jeg skal komme over han, da jeg har fryktelig med følelser for han enda, og ekstremt sjalu da han prater med den nye hele tiden, og også sender div bilder til hverandre.. Han sier allerede at den andre kvinnen var veldig interessert i han, og han i henne. Så hun ville komme flyttende denne veien.. hvordan skal man reagere i en slik situasjon.. føler meg som dritt og fortapt da jeg føler jeg selv har ødelagt familien og forholdet.. Føler jeg ønsker at dette skulle ordne seg, og vi lever lykkeligvidere … Ønsker selvsagt å bevare både han å familien, men kan en late som en har kommen over den andre slik at han kanskje får lyst på meg igjen? Anonymkode: b9f03...d26
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #2 Skrevet 12. september 2023 Kom deg langt vekk.. Anonymkode: 5676d...cb5 9 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #3 Skrevet 12. september 2023 Selv om jeg føler alt er min feil, da jeg hadde meg med noen etter vi kranglet å sa vi skulle gå fra hverandre? Anonymkode: b9f03...d26
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #4 Skrevet 12. september 2023 Så forbanna messy at her tror jeg du trenger virkelighets sjekk. Like idioter begge to. Bør flytte fra hverandre. Hva sier barnefar om situasjonen? Til den nye babyen? Du har fortalt, sant? Hvis du ikke har gjort det er du virkelig dum og egoistisk. Vanskelig å gi deg råd og veiledning uten å være altfor direkte mot deg. Anonymkode: 2f9f9...cad 13 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #5 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Selv om jeg føler alt er min feil, da jeg hadde meg med noen etter vi kranglet å sa vi skulle gå fra hverandre? Anonymkode: b9f03...d26 Helt ærlig, dere bør flytte fra hverandre. Dere er ingen gode personer eller gode nok for barnet dere allerede har sammen, når dere holder på sånn i samme hus. Pluss du har jo allerede knulla på deg barn med en annen fyr. Og eksen din er jo like tett. Anonymkode: 2f9f9...cad 12
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #6 Skrevet 12. september 2023 Fortalte min «samboer» om dette med en gang, han snakker bare om at dette er ikke barnets feil at h*n blir uten far. Han jeg var sammen med en stund en kveld ønsker ikke å ha noe med barnet å gjøre. Han vil spy av hele tanken. Han har ønska at jeg mister barnet fra dag 1. Anonymkode: b9f03...d26
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #7 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Selv om jeg føler alt er min feil, da jeg hadde meg med noen etter vi kranglet å sa vi skulle gå fra hverandre? Anonymkode: b9f03...d26 Hva mener du? Det var jo slutt, så lå du med en annen, så bør dere fortsette å komme dere vekk fra hverandre. Nei du skulle sikkert ikke blitt gravid igjen med en annen midt oppi dette, men det var slutt, og der virker som det var er jævlig forhold uansett. Dra derfra Anonymkode: 5676d...cb5 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #8 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Fortalte min «samboer» om dette med en gang, han snakker bare om at dette er ikke barnets feil at h*n blir uten far. Han jeg var sammen med en stund en kveld ønsker ikke å ha noe med barnet å gjøre. Han vil spy av hele tanken. Han har ønska at jeg mister barnet fra dag 1. Anonymkode: b9f03...d26 Og hva ønsker du? Hvordan går det med deg oppi dette? Tenker du å beholde? Anonymkode: 5676d...cb5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #9 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Og hva ønsker du? Hvordan går det med deg oppi dette? Tenker du å beholde? Anonymkode: 5676d...cb5 Ønsker selvsagt ikke barnet selv heller. Men fant ut om graviditeten i uke 22. da var det ingen valg.. ønsker meg bare tilbake til min tidligere kjæreste Anonymkode: b9f03...d26
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #10 Skrevet 12. september 2023 Du må jo flytte ut. Det er virkelig helt umulig at det ordner seg med eksen nå som du får barn med en annen. Flytt ut nå før det virkelig blir et helvete. Graviditeten blir vel snart synlig, og dette tar seg virkelig ikke bra ut. Kan faktisk forstå at eksen din føler seg ydmyket i denne situasjonen. Anonymkode: 2193b...dbf 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #11 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ønsker selvsagt ikke barnet selv heller. Men fant ut om graviditeten i uke 22. da var det ingen valg.. ønsker meg bare tilbake til min tidligere kjæreste Anonymkode: b9f03...d26 Jeg skjønner det kompliserer mye... men det høres ikke ut som dere bør være sammen, som du selv sa så var det ikke et godt forhold. Har du noen å snakke med som kan hjelpe deg? Anonymkode: 5676d...cb5 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #12 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg skjønner det kompliserer mye... men det høres ikke ut som dere bør være sammen, som du selv sa så var det ikke et godt forhold. Har du noen å snakke med som kan hjelpe deg? Anonymkode: 5676d...cb5 Vi hadde mange dårlige , og mange bra dager sammen.. har vell aldri vært i noe ordentlig forhold før han. Så vet ikke hvordan man skal takle slik.. snakker med lege å venner stadig.. men føler bare en slik tomhet og tristhet når jeg tenker på han har funnet noen nye, som han er så særriøs med engang med.. Anonymkode: b9f03...d26 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #13 Skrevet 12. september 2023 Jeg forstår i første innlegg at du og eks fortsatt har hatt sex, er du sikker på at han ikke er far til barnet? Anonymkode: e6c61...b9b 6 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #14 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Vi hadde mange dårlige , og mange bra dager sammen.. har vell aldri vært i noe ordentlig forhold før han. Så vet ikke hvordan man skal takle slik.. snakker med lege å venner stadig.. men føler bare en slik tomhet og tristhet når jeg tenker på han har funnet noen nye, som han er så særriøs med engang med.. Anonymkode: b9f03...d26 Har du familie du kan flytte til? Anonymkode: 5676d...cb5
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #15 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg forstår i første innlegg at du og eks fortsatt har hatt sex, er du sikker på at han ikke er far til barnet? Anonymkode: e6c61...b9b Jeg om min x- hadde sex sammen helt til for noen dager siden, da han hadde pratet med den andre kvinnen som sier hun er veldig interessert i han, og særiøs.. har alltid brukt kondom med kjæresten , mens jeg brukte ikke kondom den dagen jeg var med noen andre. Jeg tok en angrepille dagen etterpå.. Anonymkode: b9f03...d26
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #16 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har du familie du kan flytte til? Anonymkode: 5676d...cb5 Har ingen familie, må også ta vare på mine 2 nåværende barn. Han skal flytte i nytt hus om en måned. Jeg går rundt å tenker på han å den nye hele dagene. Gråter for meg selv for at jeg har stelt i stand dette.. Anonymkode: b9f03...d26
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #17 Skrevet 12. september 2023 12 minutter siden, AnonymBruker said: har alltid brukt kondom med kjæresten , mens jeg brukte ikke kondom den dagen jeg var med noen andre. Jeg tok en angrepille dagen etterpå.. Anonymkode: b9f03...d26 Hadde du glemt du også gikk på p-piller? 41 minutter siden, AnonymBruker said: Fant ut 4 mnd senere at jeg var blitt gravid, selvom jeg gikk på p-piller. Anonymkode: b9f03...d26 Anonymkode: 1e1ca...2b6 5 4
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #18 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hadde du glemt du også gikk på p-piller? Anonymkode: 1e1ca...2b6 Begynte på p-piller en uke etterpå. Anonymkode: b9f03...d26
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #19 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (49 minutter siden): Hei. tidligere i år gikk jeg og min samboer fra hverandre. Men vi har fortsatt bodd sammen til nå, da vi begge hadde håp om at det muligens ordnet seg med tiden. min eks har brutt meg langt ned i lang tid, å da han ønska å gå fra meg, fant jeg en annen ett par uker etterpå som jeg hadde sex med en gang, for trøstens skyld. Fant ut 4 mnd senere at jeg var blitt gravid, selvom jeg gikk på p-piller. Jeg fortalte dette til min eks med en gang, og er nå blitt den store stygge ulven. Han sier jeg har utnøtta han, og løyet til han i all tid. han kom akkurat hjem fra en reise, der det viser seg at han har truffet noen andre som han prater med ++ Han har da også løyet til meg en mnd, og fortsatt utnyttet meg i sengen, da jeg sa at hadde han noen andre, så ønska jeg ikke å ha noe med han å gjøre. han viste ikke i denne perioden at jeg var gravid, noe jeg heller ikke visste selv. nå sliter jeg fælt med vonde tanker hele tiden. har vært sammen med samme mann i over 10 år, og har barn sammen. vet ikke hvordan jeg skal komme over han, da jeg har fryktelig med følelser for han enda, og ekstremt sjalu da han prater med den nye hele tiden, og også sender div bilder til hverandre.. Han sier allerede at den andre kvinnen var veldig interessert i han, og han i henne. Så hun ville komme flyttende denne veien.. hvordan skal man reagere i en slik situasjon.. føler meg som dritt og fortapt da jeg føler jeg selv har ødelagt familien og forholdet.. Føler jeg ønsker at dette skulle ordne seg, og vi lever lykkeligvidere … Ønsker selvsagt å bevare både han å familien, men kan en late som en har kommen over den andre slik at han kanskje får lyst på meg igjen? Anonymkode: b9f03...d26 Nei. La han flytte og gå videre. Book time på familievernkontoret allerede nå. Anonymkode: 3a74c...bb2 1
exictence Skrevet 12. september 2023 #20 Skrevet 12. september 2023 Stakkars deg og stakkars barn. Dere hadde avsluttet det, men bodde sammen. Mulig at han og du tenkte at det var slutt da dere var med andre. Hvis dette er noe dere vil få til å fungere videre, så må dere begge legge fra dere kontakter med disse andre. Det må dere bli enige om. Hvor gamle er barna deres? Du sier du har mange følelser for ham enda. Har han det for deg? Hvis ja, så må dere fokusere på positive ting. Bli enige om å legge vekk alt som er negativt for forholdet, være gode mot hverandre. AnonymBruker skrev (39 minutter siden): hvordan skal man reagere i en slik situasjon.. Jeg hadde nok spurt ham hva han tenker er det beste. Si at dere må finne ut hva dere vil, og så jobbe for å gjøre forholdet godt. Tenke hva jeg kan gjøre for at han skal ha det godt. Vet du at du er gravid med han andre, kan det være sjanse for at det er mannens? Kan du finne ut det? AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Ønsker selvsagt å bevare både han å familien, men kan en late som en har kommen over den andre slik at han kanskje får lyst på meg igjen? Anonymkode: b9f03...d26 Ja, du må late som at du har kommet over han andre, både for din del og for din manns del. Dette gavner ingen av dere, og er bare negativt for alle. Du setter strek, og din mann setter strek for hans "venninne". Hvis han ikke ønsker å kjempe for dere, må dere flytte fra hverandre. Dere må bli enige om dere vil kjempe for forholdet. Og hvis dere begge viser at det er det dere ønsker, så må hver av dere gjøre så godt dere kan med å bidra positivt. Bare fokusere på positive ting.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå