Yasmin19 Skrevet 12. september 2023 #1 Del Skrevet 12. september 2023 Hei smarte damer! Jeg hadde i august/september innsett av en fryst 5/6-dagers blastocyst. I går (som jeg tror tilsvarer 16 dpo) fikk jeg tilbake hcg på 719. I mitt første svangerskap (ferskforsøk) var hcg 96 14 dpo. Jeg synes denne verdien var i overkant høy?! Har vært inne på flere tanker…. Blæremola (men mindre sannsynlig, tror det først stiger i uke 5-6?) Kan det ene egget mitt ha delt seg til to? Da jeg satt inn embryo synes jeg gynekologen stilte noen rare spørsmål om det forrige svangerskapet mitt var ukomplisert osv. Kan de ha sett at det var på vei til å dele seg allerede ved innsett? Eller er det tegn på avvik som downs osv… Noen som har noen ideer? Alt man skal bekymre seg for altså 🤭 Legger ved testen min fra 5 dager etter innsett. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #2 Del Skrevet 12. september 2023 Min hcg var høyere når jeg var like langt som deg - hcg 872, 14 dager etter innsett av 5 dagers blasto. 1 baby, helt normalt svangerskap. Anonymkode: 0b0e2...e9b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Yasmin19 Skrevet 12. september 2023 Forfatter #3 Del Skrevet 12. september 2023 Takk for svar 💛 godt å høre! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #4 Del Skrevet 12. september 2023 Tvillinger?😅 Anonymkode: b3833...eee Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #5 Del Skrevet 12. september 2023 Min hcg var litt over tusen da var like langt på vei etter IVF-forsøk, og tok blodprøve. Jeg husker utrolig nok ikke nøyaktig tall mer, selv om jeg tenkte veldig mye på det den gangen, men det var enten 1002, 1012 eller 1022 😅 I hver fall var det klinikken hvor vi gjorde IVF-forsøket som ringte med prøvesvaret. Jeg var kjempenervøs fordi jeg hadde litt småblødninger. Og damen som ringte sa at "dette var en veldig høy og fin hcg-verdi, og det er jo for tidlig å si, men det er gode sjanser for at det går bra". Og det gjorde det Gratulerer, og lykke til! Anonymkode: 1bb7c...be9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #6 Del Skrevet 12. september 2023 18 dpo var hcg-verdien min 2500, 22 dpo 9200. Fikk nettopp bekreftet et foster på ultralyd😊 Anonymkode: f1073...00c Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vilde78 Skrevet 12. september 2023 #7 Del Skrevet 12. september 2023 (endret) Yasmin19 skrev (13 timer siden): Hei smarte damer! Jeg hadde i august/september innsett av en fryst 5/6-dagers blastocyst. I går (som jeg tror tilsvarer 16 dpo) fikk jeg tilbake hcg på 719. I mitt første svangerskap (ferskforsøk) var hcg 96 14 dpo. Jeg synes denne verdien var i overkant høy?! Har vært inne på flere tanker…. Blæremola (men mindre sannsynlig, tror det først stiger i uke 5-6?) Kan det ene egget mitt ha delt seg til to? Da jeg satt inn embryo synes jeg gynekologen stilte noen rare spørsmål om det forrige svangerskapet mitt var ukomplisert osv. Kan de ha sett at det var på vei til å dele seg allerede ved innsett? Eller er det tegn på avvik som downs osv… Noen som har noen ideer? Alt man skal bekymre seg for altså 🤭 Legger ved testen min fra 5 dager etter innsett. Hei Jeg tok hcg-prøve 16 dpo. Da var den på 777. 18 dpo hadde den økt til 1852. Jeg er nå 9+2 og har et foster som per nå virker helt perfekt. Ingen grunn til bekymring med andre ord 😊 Edit: jeg har også hatt fryseforsøk med blasto. Endret 12. september 2023 av Vilde78 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå