AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #1 Skrevet 12. september 2023 Hei, Er det noen som kan tipse meg om instagram sider som kan følges som har fokus på nordisk stil og mote? Jeg følger flere på instagram, og alle ser smashing ut i korte kjoler, topper, korte bukser, uten sokker og sandaler. Men sånn kan ikke jeg gå! Da fryser jeg ihjel! Hvem bør jeg følge som faktisk gir gode råd om kleskoder til oss nord i landet som ønsker klestips? Anonymkode: 1cd82...8f9
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #2 Skrevet 12. september 2023 Jeg følger useless_dk Anonymkode: dac20...2b1
Roci Skrevet 12. september 2023 #3 Skrevet 12. september 2023 Skulle til å skrive useless-dk 😀 Andre jeg synes er inspirerende, er @withalexstyle (svensk), @missy_elz (britisk), @buttonsandblazers (britisk), @capsulewardrobediary (svensk) og @netadresser (britisk).
Scherbatsky Skrevet 15. september 2023 #4 Skrevet 15. september 2023 Ei jeg følger som er plus size, hvis noen er etter det: https://www.instagram.com/diana.dares/ (tar ofte antrekk som man har sett i media/på ulike kjendiser, og gjenskaper de. Ville ikke sagt helt nordisk stil, men ganske basic)
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #5 Skrevet 15. september 2023 Følger Lydia Jane Tomlinson. Hun er britisk, men vil påstå at det meste hun kler seg i passer her også. Anonymkode: ce5a5...9b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå