AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #1 Skrevet 12. september 2023 Sikkert et dumt spørsmål, men jeg skal til en utredning og lurer på hvordan jeg skal dokumentere fravær overfor den videregående skolen jeg går på? Har aldri gjort det før. Må jeg ha attest fra legen? Eller fra de jeg blir utredet av? Holder det å f.eks sende kopi av inntaksbrevet? Anonymkode: cf536...fe9
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #2 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Sikkert et dumt spørsmål, men jeg skal til en utredning og lurer på hvordan jeg skal dokumentere fravær overfor den videregående skolen jeg går på? Har aldri gjort det før. Må jeg ha attest fra legen? Eller fra de jeg blir utredet av? Holder det å f.eks sende kopi av inntaksbrevet? Anonymkode: cf536...fe9 Det er vanlig å få en bekreftelse fra de stedene du har time hos, de kan skrive en slik bekreftelse mens du er der. Anonymkode: 801eb...6f7
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #3 Skrevet 12. september 2023 Viser bekreftelse på time og søker om permisjon med lønn Anonymkode: cc1e1...799
Linazer Skrevet 12. september 2023 #4 Skrevet 12. september 2023 Be legen eller de i luka om å gi deg en dokumentasjon før du drar der fra. Inntaksbrev eller innkalling på SMS er ofte ikke godt nok for det sier ingenting om at du faktisk har vært der.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #5 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Viser bekreftelse på time og søker om permisjon med lønn Anonymkode: cc1e1...799 Permisjon med lønn fra videregående? Den er grei😂 Anonymkode: 37e1e...f3c 3
Daria Skrevet 12. september 2023 #6 Skrevet 12. september 2023 Spør skolen/læreren om hvordan reglene er hos dere, det er den enkleste og sikreste løsningen.
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #7 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Permisjon med lønn fra videregående? Den er grei😂 Anonymkode: 37e1e...f3c Fikk for meg det var en lærer🤣 Anonymkode: cc1e1...799
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #8 Skrevet 12. september 2023 Noen steder (i alle fall UNN Tromsø) skriver man ut bekreftelse på oppmøte på automater hvor man sjekker inn til timen. Anonymkode: 06bc8...bf6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå