AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #1 Skrevet 12. september 2023 Jeg er homofil, 21 år. Når jeg er på byen er jeg som oftest på skeive steder. Når jeg kommer i snakk med en mann jeg synes er digg, og han komplimenterer meg, kan jeg ikke motstå han, er som at jeg bare «må ha han», og da begynner jeg med å kline før jeg i neste øyeblikk ber han med på toalettet. Inne på toalettet river jeg av meg buksa og vi har sex. Men to av gangene dette har skjedd har den aktuelle fyren stoppet før vi kommer så langt, og sagt han må gå. Så har jeg blitt stående igjen alene og runka meg ferdig. Den andre fyren gangen etter stoppa midt i akten og sa han måtte gå, mens jeg da ble sittende igjen alene og måtte runke meg ferdig. jeg lurte på om dette er noe noen kjenner seg igjen i, og kan forklare mulige årsaker til at de «backer unna»? jeg er «ny i gamet» og prøver meg fram, jeg liker denne greia veldig godt helt til den jeg er med går før morroa fullføres Anonymkode: 28f55...ac3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #2 Skrevet 12. september 2023 Har du barbert kølla? Anonymkode: 86784...425
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #3 Skrevet 12. september 2023 Kanskje litt for rett på? Om dette alltid er på byen etter noe alkohol, kan det ha kommet litt lukt i underlivet? Har du veldig stor penis? Kan du fremstå aggressiv? Viser du hensyn til partneren sine ønsker? Anonymkode: 53123...49b
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #4 Skrevet 12. september 2023 Han kan ha kjønnssykdommer som han ikke ønsker å overføre til deg? Anonymkode: b5b59...3ed
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå