AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #1 Skrevet 12. september 2023 Nå skjer det. Nå flytter jeg ut. Rett etter jul fant jeg ut at min samboer har vært utro i lang tid. Han sier at det aldri var noe forhold, men det var jo det. Vi har gått i terapi, han lover at han har kuttet all kontakt og blokkert elskerinna over alt og at det er meg han elsker. Han har aldri vært så kjærlig som de siste åtte månedene; holder meg alltid (krampaktig) i hånda når vi er ute blant andre. Har plutselig tid til både ferie sammen med meg og til å bli med på aktiviteter som jeg liker (og som han tidligere aldri har interessert seg for). Ja, vi har tom. lagt ut samme profilbilde av oss to sammen på Facebook og Instagram. Kan vel si at vi har holdt en perfekt fasade utad. Men nå orker jeg ikke mer. Innerst inne klarer jeg ikke å stole på han og jeg synes det er vanskelig å møte elskerinna i alle mulige settinger (vi bor på et lite sted). Han er ekstra oppmerksom når vi møter henne og det virker som at det er viktig å vise henne hvor perfekt alt er med oss. Men jeg greier ikke leve på en løgn lenger. Tilliten er borte. Anonymkode: 55dbe...69d 6 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #2 Skrevet 12. september 2023 Huff, jeg føler med deg og dere 💔 Det høres ut som han virkelig vil at dette skal funke mellom dere. Et slikt tillitsbrudd er ikke bare bare å svelge å komme over der man tilgir og velger å gå veien videre sammen ❤️ Det skal nok gå bra med dere begge til slutt. Lykke til! Anonymkode: c474a...05e 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #3 Skrevet 12. september 2023 5 hours ago, AnonymBruker said: Tilliten er borte. Akkurat det der, håper jeg du forteller mannen din kraftig. Han valgte å være utro over lengre tid, hadde han bare skjerpet seg, og snakket med deg istedenfor. Så hadde han ikke mistet deg. Anonymkode: c8ca4...d26 2 1
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #4 Skrevet 12. september 2023 Det er ødelagt. Nytter ikke å fikse. Trist. Anonymkode: 77194...0ba 2
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #5 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Akkurat det der, håper jeg du forteller mannen din kraftig. Han valgte å være utro over lengre tid, hadde han bare skjerpet seg, og snakket med deg istedenfor. Så hadde han ikke mistet deg. Anonymkode: c8ca4...d26 Akkurat det jeg har sagt til han. Anonymkode: 55dbe...69d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå