Gå til innhold

Hvordan skal jeg regne meg frem til den lønnen jeg skal be om?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er deltidsansatt, med 30 % fast stilling, og resten av min inntekt er basert på en timesats. Etter en betydelig tidsperiode med dedikert innsats i min nåværende stilling, har mine kolleger oppmuntret meg til å be om en lønnssamtale og jeg føler det er på tida også. Jeg har imidlertid problemer med å beregne hvordan jeg skal gå frem. Bør jeg ta utgangspunkt i prosentandelen, timesatsen eller den årlige fastlønnen når jeg vurderer min nåværende lønnssituasjon? 

Anonymkode: f07c1...99d

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Jeg er deltidsansatt, med 30 % fast stilling, og resten av min inntekt er basert på en timesats. Etter en betydelig tidsperiode med dedikert innsats i min nåværende stilling, har mine kolleger oppmuntret meg til å be om en lønnssamtale og jeg føler det er på tida også. Jeg har imidlertid problemer med å beregne hvordan jeg skal gå frem. Bør jeg ta utgangspunkt i prosentandelen, timesatsen eller den årlige fastlønnen når jeg vurderer min nåværende lønnssituasjon? 

Hva er lønnspolitikken der du arbeider da? 

Anonymkode: 642df...2da

Skrevet

Tarifflønn + 50%

Anonymkode: 8ae11...d0b

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Hva er lønnspolitikken der du arbeider da? 

Anonymkode: 642df...2da

Vi har en funkjonæravtale med en gjennomsnittslønn, men alle ligger over den. Det er individuelle løninger basert på erfaring og kompetanse.

Skrevet

Ingen? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...