AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #1 Skrevet 12. september 2023 Jeg er deltidsansatt, med 30 % fast stilling, og resten av min inntekt er basert på en timesats. Etter en betydelig tidsperiode med dedikert innsats i min nåværende stilling, har mine kolleger oppmuntret meg til å be om en lønnssamtale og jeg føler det er på tida også. Jeg har imidlertid problemer med å beregne hvordan jeg skal gå frem. Bør jeg ta utgangspunkt i prosentandelen, timesatsen eller den årlige fastlønnen når jeg vurderer min nåværende lønnssituasjon? Anonymkode: f07c1...99d
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #2 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Jeg er deltidsansatt, med 30 % fast stilling, og resten av min inntekt er basert på en timesats. Etter en betydelig tidsperiode med dedikert innsats i min nåværende stilling, har mine kolleger oppmuntret meg til å be om en lønnssamtale og jeg føler det er på tida også. Jeg har imidlertid problemer med å beregne hvordan jeg skal gå frem. Bør jeg ta utgangspunkt i prosentandelen, timesatsen eller den årlige fastlønnen når jeg vurderer min nåværende lønnssituasjon? Anonymkode: f07c1...99d Hva er lønnspolitikken der du arbeider da? Anonymkode: 642df...2da
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #3 Skrevet 12. september 2023 Tarifflønn + 50% Anonymkode: 8ae11...d0b
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #4 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hva er lønnspolitikken der du arbeider da? Anonymkode: 642df...2da Vi har en funkjonæravtale med en gjennomsnittslønn, men alle ligger over den. Det er individuelle løninger basert på erfaring og kompetanse. Anonymkode: f07c1...99d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå