AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #1 Skrevet 11. september 2023 Har vært singel i 6 mnd og har akkurat startet med å date via Tinder. Har en date med en fyr i morgen. Har ikke hatt sex på et år og er konstant kåt, men vil ikke ha sex på første date. Vil det hjelpe å onanere rett før daten i morgen? Noen som har andre tips for å døyve mine lyster og ikke havne til sengs med en gang? Er k i 30-årene. Anonymkode: f663f...90e
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #2 Skrevet 11. september 2023 Haha, ja det har jeg gjort før, ja! Det kan hjelpe!, men kan og generere mer lyst på fyren. Men er også enklere å la være jo mer edru du er, selvfølgelig. Så kan være lurt med en kaffe, eller en øl og ikke fire. lykke til 🤗 Anonymkode: 4f473...451 1 2
Økkis Skrevet 11. september 2023 #3 Skrevet 11. september 2023 (endret) Jeg hadde onanert hadde jeg vært deg. Endret 11. september 2023 av Økkis
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #4 Skrevet 12. september 2023 Som kvinne , nei. Som mann, absolutt! Anonymkode: 60061...d46
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #5 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Som kvinne , nei. Som mann, absolutt! Anonymkode: 60061...d46 Noen kvinner har høy sexdrift, så ja du burde. Anonymkode: 8d7ca...c8e 3
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #6 Skrevet 12. september 2023 Trodde ikke det var like effektivt som for en mann. Kvinner jeg har vært med, ble bare mer kåte etter en runde med womanizeren. F.eks. de dagene jeg våkner med «utro-tanker» tar jeg meg en runk, så går de over for den dagen. M54 Anonymkode: 24cf0...903
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #7 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har vært singel i 6 mnd og har akkurat startet med å date via Tinder. Har en date med en fyr i morgen. Har ikke hatt sex på et år og er konstant kåt, men vil ikke ha sex på første date. Vil det hjelpe å onanere rett før daten i morgen? Noen som har andre tips for å døyve mine lyster og ikke havne til sengs med en gang? Er k i 30-årene. Anonymkode: f663f...90e Sex med en totalt ukjent mann? Nei da hadde jeg heller onanert. Men hver sin smak. Anonymkode: b7e71...d98 1
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #8 Skrevet 13. september 2023 Hvordan gikk daten? Anonymkode: de11b...d20
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #9 Skrevet 13. september 2023 Fort det lukter runk av pikken. Anonymkode: e4f5f...ddd
AnonymBruker Skrevet 13. september 2023 #10 Skrevet 13. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvordan gikk daten? Anonymkode: de11b...d20 Ts her! Daten gikk veldig fint! Vi har snakket sammen på telefon og meldinger i over en måned før vi nå møttes. Jeg valgte å onanere først, men det gjorde meg egentlig bare kåtere. Satt å tenkte på at han skulle visst hva jeg gjorde 10 min før vi møttes! Så det kan jeg ikke anbefale. Tror egentlig han merket at jeg var kåt, kanskje med måten jeg så på han og at det ble en litt ekstra spesiell energi i rommet. Vi kyssa og han spurte om jeg ville overnatte hos han. Jeg takket pent nei og holdt buksa på, selv om jeg hadde veldig lyst!! Får se om den holdes på når jeg skal møte han igjen til helga. Sex er så viktig for meg i et forhold og jeg har lyst til å vite om vi er kompatible. Selv om vi bare har møttes en gang vil jeg ikke vente for lenge. Føler at vi kjenner hverandre siden vi har kommunisert så lenge via sms og telefon ☺️ Anonymkode: f663f...90e 4 1
AnonymBruker Skrevet 15. september 2023 #11 Skrevet 15. september 2023 AnonymBruker skrev (På 14.9.2023 den 1.10): . Føler at vi kjenner hverandre siden vi har kommunisert så lenge via sms og telefon ☺️ Kjenner den. Vi hadde et første møte, med kun kyssing på slutten. Dagen etterpå reiste hun bort i to uker, og det ble masse chatting. Da vi møttes neste gang, bar det rett til sengs. Anonymkode: 0209d...c1f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå