Gå til innhold

Hvorfor liker jeg bare eldre menn?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er 16 år og siden jeg sånn sirka kom i puberteten har jeg fantasert å sett på eldre menn. Hvorfor det? Hva er det som er galt med meg? Jeg har en flott far som alltid har vært til stede og alt det der, så det gir ikke mening. Hvorfor kan ikke jeg like gutter på min egen alder sånn som de andre vennene mine gjør??

Anonymkode: a3925...6bc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er det mange 16 åringer på KG? 

Anonymkode: d4b08...9ef

• Liker 1
Skrevet

Fordi 16-20 år gamle gutter fremdeles er unger.

De er unger helt frem til de nærmer seg 30 og synapsene i hjernen begynner å snakke sammen.

Anonymkode: 53c61...308

• Liker 1
Skrevet

Det kan ha sammenheng med f.eks filmer man ser og hva en ønsker seg fra en kjæreste, men jeg vet ikke hvorfor det har seg sånn for din del. Det finnes gutter på din alder som også er reflekterte, ansvarsfulle og fine å være sammen med. Og det finnes menn på tretti som bare vil utnytte deg. De ordentlige mannfolka som du vil kunne ønske å ha i livet ditt vil aldri bli sammen med en jente på 16 år. Prøv å se nærmere på guttene på din egen alder, så vil kanskje en eller to vise seg å være en flott ung mann!

Skrevet
TioX2 skrev (46 minutter siden):

Og det finnes menn på tretti som bare vil utnytte deg

Tror som deg jeg også, er nok tryggere med de på 40 eller 50 som nok har mer edle hensikter. 

Anonymkode: b186a...08e

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Er 16 år og siden jeg sånn sirka kom i puberteten har jeg fantasert å sett på eldre menn. Hvorfor det? Hva er det som er galt med meg? Jeg har en flott far som alltid har vært til stede og alt det der, så det gir ikke mening. Hvorfor kan ikke jeg like gutter på min egen alder sånn som de andre vennene mine gjør??

Anonymkode: a3925...6bc

Jeg har heller aldri hatt interesse for jevnaldrende eller eldre.

For min del er det enkelt. Eldre menn er mye mer sexy. De har en modenhet og ro ved seg jeg ikke ser hos yngre. 
De har oftere livet på stell. De har utdannelsen de ville ha etc etc. De er ikke på en type usikker søken i livet.

Jeg oppfatter yngre gutter som langt mer usikre på hvem dem er og hva de vil i livet. Dette syntes jeg er uattraktivt.

Og rent personlig, erfaringsmessig, så er de rett og slett bedre elskere💃🏼

Anonymkode: 2c6ba...b19

• Liker 1
Skrevet

Helt greit å fantasere! Det skal du bare gjøre, det er bare fint. Men å bli sammen med en som er mye eldre enn deg når du bare er 16, det er ikke så smart. Her risikerer du bare å bli utnyttet, rett og slett, og det vil kunne skape spor og sår hos deg som vil være vanskelig å bære med seg når du blir eldre.

Så, kos deg med fantasiene dine og hemmelig crush, men la det bli med fantasiene!

Skrevet

Altså, litt små(eller storm)-forelska i læreren, treneren, kjekke skuespillere og artister, kanskje en og annen mann i omgangskretsen som var pen/kjekk/sjarmerende har de fleste av oss vært på din alder. Det betyr ikke at disse dagdrømmene bør eller kan bli noe av,  og heller ikke at det er noe feil eller rart med deg. At man ikke har vært forelska eller egentlig interessert i noen jevnaldrende ennå er også helt vanlig. Noen er det fra de er 11, andre får sin første ordentlige kjæreste når de er 20. Noen er reelt forelsket hele tiden i gutter i klassen, andre later som fordi de ønsker å være det, eller de er heldige og finner en som passer, eller de bare prater om at den-og-den er kjekk og kul. De fleste er mest forelsket i konseptet "gutt"/"kjæreste", hvem som helst som virker grei/snill/tøff/kul.
Det er ikke noe galt med deg, men hold deg til fantasiene når det gjelder de over 20.

Anonymkode: 733ed...d7e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...