AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #1 Skrevet 11. september 2023 Prøvde meg på Tinder igjen for litt siden, som tidligere når jeg har hatt Tinder, opplever jeg at menn søker meg opp andre steder å tar kontakt der. Hva får disse mennene til å tro det er greit? Jeg svarer aldri på disse meldingene, syns enkelt å greit det blir litt påtrengende. Til info er jeg under middels pen kvinne på 35 år. Anonymkode: c308d...8f7 2 1
Gjest ElderMillenial Skrevet 11. september 2023 #2 Skrevet 11. september 2023 De tror de kan snike i køen.. den som intet våger intet vinner🤷♀️ Selv som under middels pen kvinne har du vel tusenvis av likes, hvordan skal man skille seg ut i en slik mengde? Vil tro det er noe ala det de tenker.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #3 Skrevet 11. september 2023 Det er vel ganske normalt at dersom man får kontakt med noen, så forsøker de å finne mest mulig informasjon fra alle andre steder også.. Mer enn nok kvinnfolk som også holder på sånn... Anonymkode: 449f3...209
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #4 Skrevet 11. september 2023 ElderMillenial skrev (9 minutter siden): De tror de kan snike i køen.. den som intet våger intet vinner🤷♀️ Selv som under middels pen kvinne har du vel tusenvis av likes, hvordan skal man skille seg ut i en slik mengde? Vil tro det er noe ala det de tenker. Jeg trykker liker på de profilene jeg finner interessant, å der bildene viser litt hvem noen er. Er ganske ærlig både med bilder og hva jeg er ute etter for å luke ut mest mulig useriøse, får derfor ikke så mange likes. Anonymkode: c308d...8f7
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #5 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Det er vel ganske normalt at dersom man får kontakt med noen, så forsøker de å finne mest mulig informasjon fra alle andre steder også.. Mer enn nok kvinnfolk som også holder på sånn... Anonymkode: 449f3...209 Dette er menn jeg ikke har matchet med, de går rett på Messenger f.eks i håp om at jeg svarer der. Hva får de til å tro jeg kommer til å svare der om jeg ikke har matchet med de? Anonymkode: c308d...8f7 1 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #6 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Dette er menn jeg ikke har matchet med, de går rett på Messenger f.eks i håp om at jeg svarer der. Hva får de til å tro jeg kommer til å svare der om jeg ikke har matchet med de? Anonymkode: c308d...8f7 Du har fitte og de vil ha fitta di. Menn går over lik for å få seg fitte. Om det er omvei, snarvei, motbakke eller fjellstup betyr ingen verdens ting. At du er under middels pen betyr ingenting. Det er bare å pule deg i mørket. Eller bakfra. Eller med lukkede øyne. Anonymkode: b4f13...5b7 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #7 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Du har fitte og de vil ha fitta di. Menn går over lik for å få seg fitte. Om det er omvei, snarvei, motbakke eller fjellstup betyr ingen verdens ting. At du er under middels pen betyr ingenting. Det er bare å pule deg i mørket. Eller bakfra. Eller med lukkede øyne. Anonymkode: b4f13...5b7 Dette ødelegger så mye. Føler meg utrygg fordi jeg vet det er noen tullinger som går så langt. Dere dett gjelder, bare slutt. Kjøp dere pocket pusse og vær greie. Anonymkode: 4c48f...724 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #8 Skrevet 11. september 2023 Skjedde meg i august. Plutselig får jeg venneforespørsel av en italiensk mann i 40-åra på FB og melding på messenger. Jeg skjønte ingenting. Så ser jeg meldingen, så deg på Tinder. (Han skrev på engelsk). Etter dette har jeg flyttet stedsnavnet til kommunen (altså: Bor i Lillestrøm kommune). K 38 Anonymkode: bb575...7b2 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #9 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Du har fitte og de vil ha fitta di. Menn går over lik for å få seg fitte. Om det er omvei, snarvei, motbakke eller fjellstup betyr ingen verdens ting. At du er under middels pen betyr ingenting. Det er bare å pule deg i mørket. Eller bakfra. Eller med lukkede øyne. Anonymkode: b4f13...5b7 Gammelt nytt her på KG, det 🤭. Anonymkode: bb575...7b2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #10 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (48 minutter siden): Dette er menn jeg ikke har matchet med, de går rett på Messenger f.eks i håp om at jeg svarer der. Hva får de til å tro jeg kommer til å svare der om jeg ikke har matchet med de? Anonymkode: c308d...8f7 det er det som er med Tinder og kjønnsfordelingen, det er mindre sjanse for at du har sett profilen deres enn motsatt, og de vil snike i køen/vise initiativ/øke sjansene sine Anonymkode: ef899...47b
AnonymkvinneViken Skrevet 12. september 2023 #11 Skrevet 12. september 2023 AnonymBruker skrev (20 timer siden): det er det som er med Tinder og kjønnsfordelingen, det er mindre sjanse for at du har sett profilen deres enn motsatt, og de vil snike i køen/vise initiativ/øke sjansene sine Anonymkode: ef899...47b Det er ikke greit å snike i køen! Regler er til for å følges. Det er en grunn til at man ikke matcher med noen. Meg ab 7b2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå