Gå til innhold

Ligger han med andre?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. Har møtt en kar noen ganger og hatt sex 4 ganger nå. Vedkommende sier han liker meg godt og gir uttrykk for å ville bli godt kjent. Er veldig usikker på om man skal høre om han ligger med andre eller om hvordan ståa er mellom oss? Er det tidlig? Vi har ikke kjent hverandre så lenge. Bare føler ikke at jeg ønsker ligge med en som ligger med andre for at jeg skal være «lojal» mot han. Jeg liker han godt og vil bli bedre kjent. Har ikke lyst ligge med andre, men redd han kanskje tenker at det er i en såpass tidlig fase at han kan. Hvis der er tilfellet mister jeg veldig lysten på mer! Så har lyst spørre, bare vet ikke om det er lurt eller hvordan jeg skal høre.

Anonymkode: f6491...fb2

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Veldig tidlig ! Jeg har ikke turt å spørre han jeg har møtt i tre mnd engang 🙈🙈 ikke vent så lenge da . 

Anonymkode: 51470...59e

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Veldig tidlig ! Jeg har ikke turt å spørre han jeg har møtt i tre mnd engang 🙈🙈 ikke vent så lenge da . 

Ser den! :)

Skrevet

Det er aldri for tidlig å gi uttrykk for dine preferanser i et intimt forhold du er en del av.

Dette er faktisk det beste du kan gjøre i og med at du da kan kommunisere i klarhet hva du føler og tenker.

• Liker 5
Skrevet (endret)

Nei, ikke lurt å spørre om det i det hele tatt. Det er en selvfølge å ikke holde på med flere samtidig. Hvis man gjør det, så sier man at man gjør det.

Men det er absolutt på sin plass at du sier om hvordan du ser på det, og hva du føler.

Endret av exictence
  • Nyttig 1
Skrevet

Ja, han ligger med andre, nei, ikke spør.

Anonymkode: 8d7fe...591

Skrevet
AnonymBruker skrev (48 minutter siden):

Hei. Har møtt en kar noen ganger og hatt sex 4 ganger nå. Vedkommende sier han liker meg godt og gir uttrykk for å ville bli godt kjent. Er veldig usikker på om man skal høre om han ligger med andre eller om hvordan ståa er mellom oss? Er det tidlig? Vi har ikke kjent hverandre så lenge. Bare føler ikke at jeg ønsker ligge med en som ligger med andre for at jeg skal være «lojal» mot han. Jeg liker han godt og vil bli bedre kjent. Har ikke lyst ligge med andre, men redd han kanskje tenker at det er i en såpass tidlig fase at han kan. Hvis der er tilfellet mister jeg veldig lysten på mer! Så har lyst spørre, bare vet ikke om det er lurt eller hvordan jeg skal høre.

Hadde spurt jeg. Du har ingenting å tape på det! Hadde dessuten vært nøye med å beskytte meg seksuelt…

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (54 minutter siden):

Jeg synes det er et spørsmål som er legitimt å stille fordi det er viktig og aktuelt for deg, og et spørsmål som en mann bør kunne kvittere ut uten å lage en sak av det nettopp fordi det er viktig og aktuelt for deg.

For min del er det en selvfølge at man er "eksklusive" med hverandre i den fasen du er i nå. Og hvis han ikke er det så sier det ganske mye om hvordan han står i forhold til deg. 

Se på det som en "test" ovenfor han og ikke minst dere.

Du bør ikke være redd for å stille spørsmålet. Men du bør være redd for svaret. Desto viktigere er det å spørre.

Endret av Bombasi
  • Liker 1
Skrevet

Ikke spør, men si fra at du liker å date eksklusivt og ville satt pris på om han sier fra dersom han ikke gjør det samme. Har gjort det med flere og de syns bare det er ryddig og fint. Mye mer "kontrollerende" å spørre.

Anonymkode: 4b7d7...36b

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Ser den! :)

😱😱😱 på 3.5 mnd har vi hatt sex i noen mnd, datet, blitt kjærester, møtt hverandres venner, noe familie, barna har møttes, vi har vært på kjærestetur og tur med venner, to konserter og lagt planer for høstferien....

Hva er det du holder på med??

Anonymkode: 839a8...5e5

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Kanskje du bør følge ditt eget råd, og ikke utsett det mer. ;) 

Endret av Bombasi
Skrevet

Hvordan kan man spørre da? :D takk for alle innspill!

Skrevet

Jeg lurte på om vi kan snakke litt om oss....?

Så tar du opp det du tenker på. Og avslutter med  "hva er dine tanker om det?"

Skrevet

Det spørsmålet må han tåle... og syns du må vurdere å tåle hvis han frem til dere snakker om saken ikke har vært eksklusiv med deg. I hvert fall hvis dere ikke har snakket eller han har gitt utrykk for hvordan han står i forhold til dette.

PS. Jeg hadde personlig ikke kunnet klare å holde flere dater aktuelt parallelt, virker bare vanskelig og rart, men skjønner at andre ikke er som meg. Hvis jeg hadde vært singel og klar for kjæreste så hadde jeg tatt det på meg hvis jeg hadde bommet med å sjekke ut dette med noen jeg drev på med.

Skrevet

Du tør ikke spørre han, men forventer at vi skal vite? Her er to mulige svar:

A) Ja

B) Nei

Fritt valg.

Anonymkode: 085cf...828

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvordan kan man spørre da? :D takk for alle innspill!

Du må spørre når du er sammen med han. Ikke over melding. For reaksjonen er viktig å få med seg, mens meldinger er upersonlig og kan fylles med løgner som ser oppriktige ut. Meldinger kan også føre til misforståelser.

Så er det bare å si at du liker det dere har på gang og at du vil bli mer kjent, og at han er den eneste du har kontakt med. Så spør du om han holder på med andre, eller om du også er den eneste for han... Eller noe slikt. Og så observerer du reaksjonen, og ikke bare det han sier.

Gjør det enkelt og direkte. Ikke lag en stor sak av det. Iallfall ikke før du får svaret. 

Endret av Bombasi
Skrevet
Bombasi skrev (27 minutter siden):

Du må spørre når du er sammen med han. Ikke over melding. For reaksjonen er viktig å få med seg, mens meldinger er upersonlig og kan fylles med løgner som ser oppriktige ut. Meldinger kan også føre til misforståelser.

Så er det bare å si at du liker det dere har på gang og at du vil bli mer kjent, og at han er den eneste du har kontakt med. Så spør du om han holder på med andre, eller om du også er den eneste for han... Eller noe slikt. Og så observerer du reaksjonen, og ikke bare det han sier.

Gjør det enkelt og direkte. Ikke lag en stor sak av det. Iallfall ikke før du får svaret. 

Takk for kloke, gode svar! 🙂Da skal jeg spørre!

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

😱😱😱 på 3.5 mnd har vi hatt sex i noen mnd, datet, blitt kjærester, møtt hverandres venner, noe familie, barna har møttes, vi har vært på kjærestetur og tur med venner, to konserter og lagt planer for høstferien....

Hva er det du holder på med??

Hva er det du holder på med?? Håper barna er voksne og ikke bor hjemme

Anonymkode: 6bb9a...0a3

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (25 minutter siden):

Hva er det du holder på med?? Håper barna er voksne og ikke bor hjemme

Anonymkode: 6bb9a...0a3

Hva er galt med det?

Du vet ikke alderen på barna, om de kjenner hverandre fra før, eller omstendighetene i vårt liv.

Så hva er det du reagerer på her?

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker said:

Hva er galt med det?

Du vet ikke alderen på barna, om de kjenner hverandre fra før, eller omstendighetene i vårt liv.

Så hva er det du reagerer på her?

Ikke meg du siterte, men nå var det jo du som var først ute med å dømme uten bakgrunnsinfo, så du får tåle å få den i retur.

De fleste aleneforeldre vil nok synes tre måneder er ganske kort tid for å involvere barna, men selvsagt kommer det an på omstendighetene.

Ingen grunn til å bli muggen i hvert fall.

Anonymkode: c5866...caf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...