Gå til innhold

Kan noen "se" hvor jeg smykkene mine er?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg klarer ikke finne igjen en klokke jeg er så glad i. Tar den av enten ved nattbordet eller på badet når jeg dusjer, den pleier aldri ligge andre steder, men nå har den vært borte noen uker. Er en sølvfarget gant klokke uten noen verdi å snakke om, men jeg kjøpte den ved en spesiell anledning for mange år siden og den betyr mye for meg. 

Samtidig har en sølvring, type signet-ring med sort sten forsvunnet. Jeg har lett huset rundt og finner verken klokke eller ring. Hjelp😫

Anonymkode: b7c4d...176

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Jeg klarer ikke finne igjen en klokke jeg er så glad i. Tar den av enten ved nattbordet eller på badet når jeg dusjer, den pleier aldri ligge andre steder, men nå har den vært borte noen uker. Er en sølvfarget gant klokke uten noen verdi å snakke om, men jeg kjøpte den ved en spesiell anledning for mange år siden og den betyr mye for meg. 

Samtidig har en sølvring, type signet-ring med sort sten forsvunnet. Jeg har lett huset rundt og finner verken klokke eller ring. Hjelp😫

Se hvor smykkene er ja, ikke hvor jeg er - overskriften gikk litt i ball😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du et brunt møbel? Eller et gammelt møbel? I/rundt bak dette?

Anonymkode: aa206...e7d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bor du i en leilighet andre mennesker har hatt (og kanskje fremdeles har....) nøkkel til? Jeg får en følelse av at noen har låst seg inn mens du var ute og tatt disse tingene fordi de lå fremme, og stjålet dem. De er langt borte.

Anonymkode: c601f...138

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du gjort noe utenom rutinen i det siste hvor du kan ha tatt den av..? 

Dusjet et annet sted, på treningssenteret kanskje, eller om du har badet i sommer.

Sovet et annet sted og lagt den på et annet nattbord... mistet noen ringer på one night stands, hehe.

Men også ting som havner i hotellskuff, hotellsafe.. 

Har du holdt på med noe grisete, en klissete deig eller jord/hagearbeid eller malt eller noe som gjorde at du tok den av og la den fra deg akkurat der du sto. Har du vasket hendene og armene i en annen vask enn den på badet og lagt den på en hylle der. 

Kom det plutselig gjester sånn at du samlet sammen masse greier på benken og hev i nærmeste veske eller roteskuff?

Har du blitt litt rødvinsbrisen i sofaen en kveld og kanskje sovnet og lirket den av deg.

Beklager at jeg ikke er synsk, du ville vel ha svaret at den ligger mellom noe hardt og noe mykt mot øst eller noe, men det der er bare bullshit uansett. 

Anonymkode: 39c6a...c9b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Har du et brunt møbel? Eller et gammelt møbel? I/rundt bak dette?

Anonymkode: aa206...e7d

Har flere gamle møbler. Av brunt bare en gammel brun skinnstol. Har sett i alle skuffer og bak kommoder og skap. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Innerst, innerst, innerst og underst i et skap. Har du et blått håndkle? Mulig den ligger i nærheten av det. Du har allerede lett der, men den ligger helt utenkelig klønete til.

Anonymkode: ea468...6be

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Har du gjort noe utenom rutinen i det siste hvor du kan ha tatt den av..? 

Dusjet et annet sted, på treningssenteret kanskje, eller om du har badet i sommer.

Sovet et annet sted og lagt den på et annet nattbord... mistet noen ringer på one night stands, hehe.

Men også ting som havner i hotellskuff, hotellsafe.. 

Har du holdt på med noe grisete, en klissete deig eller jord/hagearbeid eller malt eller noe som gjorde at du tok den av og la den fra deg akkurat der du sto. Har du vasket hendene og armene i en annen vask enn den på badet og lagt den på en hylle der. 

Kom det plutselig gjester sånn at du samlet sammen masse greier på benken og hev i nærmeste veske eller roteskuff?

Har du blitt litt rødvinsbrisen i sofaen en kveld og kanskje sovnet og lirket den av deg.

Beklager at jeg ikke er synsk, du ville vel ha svaret at den ligger mellom noe hardt og noe mykt mot øst eller noe, men det der er bare bullshit uansett. 

Anonymkode: 39c6a...c9b

Har ikke vært ute på noe hvor jeg har skiftet /dusjet utenfor hjemmet siden jeg hadde den sist. 

Har tre vasker i husker og sjekket alle disse rommene grundig. Skuffer og skap gjennomgått. Bak kommoder er sjekket. 

Under sofaputer er sjekket utallige ganger da det støvsuges jevnlig. 

Lommer på jakker er gjennomgått. Jeg blir sprø😖

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Bor du i en leilighet andre mennesker har hatt (og kanskje fremdeles har....) nøkkel til? Jeg får en følelse av at noen har låst seg inn mens du var ute og tatt disse tingene fordi de lå fremme, og stjålet dem. De er langt borte.

Anonymkode: c601f...138

Enebolig. En eks som ikke har flyttet ut alle tingene sine har fortsatt nøkkel men jeg begriper ikke hvorfor han skulle ha tatt noe. For det første har jeg andre, langt mer verdifulle ting, og for det andre er vi ikke uvenner.. Men det er nesten så man kan begynne å lure🥺

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forsvant de samtidig?

Har du forsøkt å legge ei saks i vinduskarmen? 

Anonymkode: 49972...76c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Forsvant de samtidig?

Har du forsøkt å legge ei saks i vinduskarmen? 

Tror ringen forsvant først, jeg har ikke brukt den siden tidlig sommer. Klokka har forsvunnet i løpet av august. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Tror ringen forsvant først, jeg har ikke brukt den siden tidlig sommer. Klokka har forsvunnet i løpet av august. 

Og nei, ikke lagt saka i vinduskarmen. Hvorfor gjør man det isåfall? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Og nei, ikke lagt saka i vinduskarmen. Hvorfor gjør man det isåfall? 

Har hørt om gammel overtro, at man legger ei saks i vinduet også skal man iløpet av ett døgn pplutselig huske hvor tingene lå, eller man skal få en "ny" tanke om hvor de kan være, eller en ledetråd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Har hørt om gammel overtro, at man legger ei saks i vinduet også skal man iløpet av ett døgn pplutselig huske hvor tingene lå, eller man skal få en "ny" tanke om hvor de kan være, eller en ledetråd.

Skjønner.. Vel, er de fortsatt i huset så vil de vel dukke opp ved en eller annen anledning. En saks i vinduet kan umulig skade å prøve 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (56 minutter siden):

Innerst, innerst, innerst og underst i et skap. Har du et blått håndkle? Mulig den ligger i nærheten av det. Du har allerede lett der, men den ligger helt utenkelig klønete til.

Anonymkode: ea468...6be

Jeg øynet nesten et håp. Sønnen min har et blått håndkle, eneste blå håndkle hus, og akkurat dette lå helt alene nederst i skuffen på baderommet.. Men håndklær er ristet, skuffer og skap på badet saumfart med lommelykt. Ikke tegn til verken klokke eller ring, dessverre. 

:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Skjønner.. Vel, er de fortsatt i huset så vil de vel dukke opp ved en eller annen anledning. En saks i vinduet kan umulig skade å prøve 😄

Hehe ja du får holde oss oppdatert om du prøver!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde ikke tenkt å skrive, for jeg ser andre også har skrevet brunt møbel,og du sier det ikke er der. Men det falt inn i hodet mitt i går når jeg leste dette, og har til og med drømt om det i natt- så skriver likevel, for å få fred selv  😅 Brun kommode kanskje / nattbord? Kan noe falle bakom skuffene? Jeg ser ikke tingene, bare denne brune skuffa.. Håper det dukker opp et sted 😊

Anonymkode: e4087...f58

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...