Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har i alle år hatt noe jeg kaller Wella strak hår. Pistrete. Jeg har iflg frisøren tykt hår, for meg ser det ikke tykt ut. Frisøren sier jeg har enormt mye tynne hår, derfor er det tykt. Skjønn det den som vil.

Nå har jeg kort hår, litt overfor skuldrene. Jeg bruker sideskill og har håret bak ørene.

Jeg kan føne og krølle håret, sprayer med nesten lim for at det skal holde fasongen. Etter en liten fønvind, så er krøllene borte og det ser ut som jeg har fått en bøtte med vann over hue.

Nå vurderer jeg krøller hos frisør, men vil ikke ha permanent krøller som var populært i gamledager. Jeg vil bare ha fall og gjerne en swung nederst.

Har noen her tatt krøller med litt større spoler og vært fornøyd med det? Er det verdt pengene?

Anonymkode: 8371f...f70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du har nordisk hår? Jeg vurderer selv å kjøpe parykk fordi håret vil være flatt. Eller elektrisk. Kun det.

Men parykk er dyrt, så jeg må spare litt mer først. 

Anonymkode: c862d...cbb

• 3 uker senere...
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 11.9.2023 den 20.25):

Jeg har i alle år hatt noe jeg kaller Wella strak hår. Pistrete. Jeg har iflg frisøren tykt hår, for meg ser det ikke tykt ut. Frisøren sier jeg har enormt mye tynne hår, derfor er det tykt. Skjønn det den som vil.

Nå har jeg kort hår, litt overfor skuldrene. Jeg bruker sideskill og har håret bak ørene.

Jeg kan føne og krølle håret, sprayer med nesten lim for at det skal holde fasongen. Etter en liten fønvind, så er krøllene borte og det ser ut som jeg har fått en bøtte med vann over hue.

Nå vurderer jeg krøller hos frisør, men vil ikke ha permanent krøller som var populært i gamledager. Jeg vil bare ha fall og gjerne en swung nederst.

Har noen her tatt krøller med litt større spoler og vært fornøyd med det? Er det verdt pengene?

Anonymkode: 8371f...f70

Permanent kan være greit å prøve, det gjør håret tørrere og tråere. 

Anonymkode: 74c32...3bb

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...