Gå til innhold

Ovitrelle positiv graviditetstest

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Testet idag, egentlig bare på gøy, med en babyplan-test, 25 styrke.

Ser en svak positiv strek, men gleden ble kortvarig når jeg kom på at jeg tok en ovitrelle eggløsning-sprøyte for 9 døgn siden... 

Hvor lenge henger ovitrelle i? Om jeg tar en samme test om 2 dager, vil streken forsvinne om negativ og bli sterkere om positiv graviditet? Er jo 7 dager til testdag, men går så forferdelig seint ... 😐

Anonymkode: 806ea...56d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ovitrelle sitter max 10 dager, så ville testet igjen om 2-3 dager eventuelt.. Jeg har alltid pleid å teste ut Ovitrelle og fortsette å teste for å se om strekene blir sterkere.. Bare husk at håpet er ikke ute selv om du har negativ test om 3-4 dager til ❤️ Kommer ann på hvor gammelt egget var og når det fester seg. Kan ta alt fra få timer til dager alt etter hvor gammel egget var 

Anonymkode: 825b0...bbd

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ovitrelle sitter max 10 dager, så ville testet igjen om 2-3 dager eventuelt.. Jeg har alltid pleid å teste ut Ovitrelle og fortsette å teste for å se om strekene blir sterkere.. Bare husk at håpet er ikke ute selv om du har negativ test om 3-4 dager til ❤️ Kommer ann på hvor gammelt egget var og når det fester seg. Kan ta alt fra få timer til dager alt etter hvor gammel egget var 

Anonymkode: 825b0...bbd

Begge eggene var 4 dager gamle, mens ene var utviklet tilnærmet 5 ♥️ blir nok testing om både 2, 3 og 4 dager 😅

Ts

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ovitrelle går ut på ulike tider fra person til person. Min Ovitrelle satt frem til 11/12 dager etter at jeg satte den. 

Anonymkode: 3be05...d42

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...
AnonymBruker skrev (På 11.9.2023 den 20.25):

Testet idag, egentlig bare på gøy, med en babyplan-test, 25 styrke.

Ser en svak positiv strek, men gleden ble kortvarig når jeg kom på at jeg tok en ovitrelle eggløsning-sprøyte for 9 døgn siden... 

Hvor lenge henger ovitrelle i? Om jeg tar en samme test om 2 dager, vil streken forsvinne om negativ og bli sterkere om positiv graviditet? Er jo 7 dager til testdag, men går så forferdelig seint ... 😐

Hvordan gikk det med deg?🤩

Satt ovitrelle på søndag, og vart inseminert på mandag, så nå har jeg begynt å teste for å finne ut når ovitrelle går ut av kroppen.. krysser fingrene 🤞🏻🤞🏻

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Susidus90 skrev (1 minutt siden):

Hvordan gikk det med deg?🤩

Satt ovitrelle på søndag, og vart inseminert på mandag, så nå har jeg begynt å teste for å finne ut når ovitrelle går ut av kroppen.. krysser fingrene 🤞🏻🤞🏻

Det gikk ikke. Nettopp ferdig med negativt fryseforsøk nr 4.. 

De 3 siste forsøkene med ovitrelle har visst positiv inntil dag 12.

Masse lykke til! ♥️

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Det gikk ikke. Nettopp ferdig med negativt fryseforsøk nr 4.. 

De 3 siste forsøkene med ovitrelle har visst positiv inntil dag 12.

Masse lykke til! ♥️

Åååå💔 Så leit:( Håper det går for deg snart❤️

Tusen takk❤️ Krysser fingrene og venter spent på utviklingen fremover🤞🏻

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...