Gå til innhold

Legger ut nye innlegg om at hun er ensom og trenger venner men svarer ikke meg

Anbefalte innlegg

Skrevet

Over en uke siden jeg sendte siste mld. Prøvde å komme med litt innspill til problemstillingen hennes, pluss spurte litt om hobbyer og slikt. Skrev litt om meg selv.. ikke fått noe svar. Men ser nå at hun siste to dager har lagt ut to nye innlegg hvor hun skriver det samme, hun er ensom og har det vondt og har ingen venner.

Burde jeg sendt en ny mld til henne og sagt at jeg er fremdeles her om hun vil prate eller skal jeg bare droppe det?

Anonymkode: 0830b...f76

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send en melding til, svarer hun ikke da, så hadde i vert fall jeg droppet hele greia. 

• Liker 3
Skrevet

Hun ønsker feel pitty for meg på sosiale media, ingen venner. 

Hadde ikke kastet bort en dråpe til med blekk på henne 

Anonymkode: 57c23...f19

• Liker 2
Skrevet
Athena Freyja skrev (2 minutter siden):

Send en melding til, svarer hun ikke da, så hadde i vert fall jeg droppet hele greia. 

Enig.

Si det så fint som du seier det over her. At hun må gjerne kontakte deg hvis hun vil prate eller finne på noe. Så kan du si at det hadde du synes var koselig. 

Skrevet

Jeg har opplevd det samme. Noen la ut en tilsvarende melding og jeg skrev at jeg gjerne ble med på kaffe eller tur, hørte ikke noe.

Skrevet

Det hadde vært interessant å vite om hun ba om innspill til problemstillingen sin?

Det er uansett spesielt å klage sin nød på sosiale medier.

Anonymkode: d1e48...b2e

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Over en uke siden jeg sendte siste mld. Prøvde å komme med litt innspill til problemstillingen hennes, pluss spurte litt om hobbyer og slikt. Skrev litt om meg selv.. ikke fått noe svar. Men ser nå at hun siste to dager har lagt ut to nye innlegg hvor hun skriver det samme, hun er ensom og har det vondt og har ingen venner.

Burde jeg sendt en ny mld til henne og sagt at jeg er fremdeles her om hun vil prate eller skal jeg bare droppe det?

Er dette et menneske du har «truffet» på nett, eller er det en bekjent?

Hun synes vel ikke du er en match for henne da, sikkert. 

Anonymkode: 497e3...c0c

Skrevet

Litt spesielt at hun ikke svarer deg, men prøv en gang til. Det kan hende hun ikke har sett meldingen😊

Anonymkode: 35284...0d5

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Det hadde vært interessant å vite om hun ba om innspill til problemstillingen sin?

Det er uansett spesielt å klage sin nød på sosiale medier.

Anonymkode: d1e48...b2e

Ja det gjorde hun. Hun spurte meg hva hun burde gjøre videre osv

AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Er dette et menneske du har «truffet» på nett, eller er det en bekjent?

Hun synes vel ikke du er en match for henne da, sikkert. 

Truffet på nett ja. Ja, det er jo greit nok det men kunne jo svart i det minste da

Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Truffet på nett ja. Ja, det er jo greit nok det men kunne jo svart i det minste da

Da tror jeg du bare skal ta hintet. Sånt skjer.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...