Lene25 Skrevet 11. september 2023 #1 Del Skrevet 11. september 2023 To år etter fødsel, og jeg har hatt relativt lite mens. Jeg går ikke på prevensjon, og får mensen 1 gang i mnd, ligger på ca 25-27 dagers syklus og varierende mengde med blod. Blør noen ganger et par dager med ok mengde, og andre ganger blør jeg lite i få dager. feks nå, fikk jeg mens lørdag, og blødd ok frem til i dag mandag. Nå kan jeg gå med truseinnlegg, og har omtrent ikke blod på papiret en gang. Jeg går forresten på Mysimba og holder på med vektnedgang. noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 12. september 2023 #2 Del Skrevet 12. september 2023 Mengden blod varierer pga hormonelle nivåer i kroppen samt påvirkes av hvor tykk slimhinne livmoren hadde. Og alt mellom 10- 80milliliter er normalt. Mysimba kan være med å gi noe uregelmessig mens, men vektnedgang i seg selv vil skape små hormonelle forstyrrelser. Så lenge du har regelmessig mens ville ikke jeg tenkt så mye på mengden blod. Hvis du har blødd ok mengder fra lørdag til i dag mandag så høres der normalt ut. Jeg blør bare skikkelig de 2 første dagene, den 3 dagen er litt rester og brun utflod for det meste. Dag 4 er det knapt spor av noe. Anonymkode: c2316...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå