Gå til innhold

(Poll) Har du noen gang vært utro?

Har du noen gang vært utro?  

331 stemmer

1. 1. Har du noen gang vært utro?

• Ja
      136
    • Nei
      195

Anbefalte innlegg

Skrevet

.

Anonymkode: 92531...45b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

oi, nesten halvparten har vært utro. Selv stemte jeg ja. Jeg var utro mot eksmannen min. Jeg burde selvsagt gjort det slutt først, siden sex (åpenbart) er viktig for meg, og etter 5-6 år der jeg ble avvist gang på gang og var veldig ensom og hadde det ikke bra så valgte jeg og bli. Da jeg falt for en annen var det vanskelig å ikke være utro. Jeg sa i fra hjemme kort tid etter og valgte å separere meg. Det ble den beste avgjørelsen jeg noensinne har tatt. Men kunne jeg valgt på nytt ville jeg gått ut av et dårig forhold først. Nå er tanken på utroskap så uaktuelt som det kan få blitt for min del. 

Anonymkode: da790...efe

• Nyttig 2
Skrevet

Definisjon på utro? Ikke pult, ikke kysset, men hatt hud og kroppskontakt - noe jeg ikke ville fortalt til mannen. Ja eller nei?

Anonymkode: ac4af...206

• Liker 2
Skrevet
8 minutter siden, AnonymBruker said:

Definisjon på utro? Ikke pult, ikke kysset, men hatt hud og kroppskontakt - noe jeg ikke ville fortalt til mannen. Ja eller nei?

Nei.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei.

Eh, jo. Alt man ikke kan fortelle en partner er utroskap

Anonymkode: a4924...77a

• Liker 9
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Nei.

Jeg vil egentlig si at det at du ikke kan fortelle det til mannen din gjør det til utroskap. Det ville imidlertid ikke vært utroskap i vårt forhold.

• Nyttig 3
Skrevet

25 personer sier Ja og 24 personer sier Nei

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja.

Anonymkode: f38be...8cc

Skrevet
1 hour ago, AnonymBruker said:

Ja.

Anonymkode: f38be...8cc

Hvorfor det?

Skrevet

Når jeg var 16, en litt sånn ja og nei situasjon. Jeg så ikke på han som kjæreste, han var en rundbrenner jeg rota med på en fest. Etter det begynte han å skrive brev (bodde midlertidig på en annen kant av landet) og jeg svarte. Så traff jeg en flott fyr som jeg hang mye med og fortalte det til en felles venn av brevskriveren og da fikk jeg høre at han så på meg som dama hans. Så nei, jeg var ikke utro men han så på det som utroskap.

Anonymkode: 90c27...200

Skrevet

Jøss det er mye folk som har vært utro på dette forumet. 53% sier ja og 47% nei.  

Skrevet

Nei aldri og kunne heller aldri vært det.

Anonymkode: c3724...ca1

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jøss det er mye folk som har vært utro på dette forumet. 53% sier ja og 47% nei.  

Slik er det. Folk tar i større og større grad kontrollen tilbake over egen kropp.

Anonymkode: 870a6...342

• Liker 2
Skrevet

Selv om de fleste har vært utro av de som stemmer her, er det langt ifra sannheten i samfunnet generelt. Tror i det hele tatt de de fleste som tar seg bryet med å stemme, er dem det angår.

Altså de som ikke er utro eller har opplevd å bli bedradd er det få av som gidder å stemme.

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Tipper tallet er enda høyere i virkeligheten.

Anonymkode: edcc5...b69

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Slik er det. Folk tar i større og større grad kontrollen tilbake over egen kropp.

Men å ta ansvar og hensyn til partner, det er kanskje ikke så viktig? Bare egen seksuell utløsning.

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Men å ta ansvar og hensyn til partner, det er kanskje ikke så viktig? Bare egen seksuell utløsning.

Ansvaret og graden av dette er bare noe vi har funnet på selv. Ingen tar skade av litt puling på si.

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Er det å være en drittsekk å ta kontroll over egen kropp? Dette er muligens den dummeste bortforklaringen av utroskap jeg noensinne har hørt 😂

• Liker 2
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...