Gå til innhold

Hotell med stor frokostbuffet i Oslo

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Trenger tips om et hotell med litt fin frokostbuffet i Oslo / omegn. 

Anonymkode: 52733...2a2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

En stund siden sist jeg var der, men har vært fornøyd med frokosten hos Thon Hotel Rosenkrantz tidligere. :)  

Anonymkode: 83b0d...03e

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Clarion the Hub hadde stor og god frokost sist jeg var der (sept 2020). Som vanlig frokostbuffe men med det lille ekstra, ferske pannekaker, frisk frukt og bær, avokado, godt pålegg etc.

Endret av Mperle
  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grand, Bristol, Hub, Sommerro. Som med det meste annet, du får det du betaler for

Anonymkode: 72831...b09

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Trenger forresten ikke være så stor. Men hyggelig hvis der er litt ekstra og frukt.

T.S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har vært fornøyd med utvalget på Thon hotel Rosenkranz og Scandic Byporten, men sistnevnte har ikke spesielt hyggelig atmosfære. 

Anonymkode: 61514...774

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 11.9.2023 den 21.11):

Trenger forresten ikke være så stor. Men hyggelig hvis der er litt ekstra og frukt.

T.S

Nesten alle har jo det. Du skal være bra uheldig hvis ikke, litt avhengig av hva du mener med litt ekstra. 

Anonymkode: a8a80...210

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikalinjen har god frokost :)

Men alle standard norske hoteller med frokostbuffet har frukt, du trenger ikke gå på de beste av de beste. Synes norsk hotellfrokost jevnt over er bra, så spørs det om du med "litt ekstra" mener de lager eggs benedict på bestilling eller om det bare menes at de har smoothie.

Anonymkode: faa6b...dda

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amerikalinjen og Grand synes jeg har det lille ekstra. Dvs egg på bestilling, god barista kaffe, bær, gode pannekaker/ vafler. Amerikalinjen synes jeg var den beste jeg har vært borti i Norge. Gode kvalitetsvarer. Thon rosenkrantz har jo vunnet mange priser for norges beste frokost. Personlig har jeg ikke vært der selv, men hørt mye positivt.

Anonymkode: bf9fb...276

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (På 11.9.2023 den 21.03):

Scandic Byporten med frokost på Egon. 

Anonymkode: d0441...326

Eeehh.....  "trangt og fullt" i sommersesongen,utvalget var heller ikke mer en det måtte være. Ellers bruker Scandic-hotellene å ha veldig god frokost, men denne var ikke det helt store.

Anonymkode: 33627...a27

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mperle skrev (På 11.9.2023 den 18.02):

Clarion the Hub hadde stor og god frokost sist jeg var der (sept 2020). Som vanlig frokostbuffe men med det lille ekstra, ferske pannekaker, frisk frukt og bær, avokado, godt pålegg etc.

Enig. Selv vært der og stor hotellfrokost av kvalitet 🙂

Anonymkode: 5e33c...bba

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig med de over angående frokost på Amerikalinjen (glemte å nevne det i første svaret mitt her i tråden), litt mer «High end» enn the Hub. Mindre utvalg på en måte men det de har er av beste kvalitet. Bagles, pannekaker, chiapudding, cookies, frukt etc. Pluss at man får en liten meny som man kan bestille «to order» fra! Mener å huske appelsinjuicen var meget god der😊 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hotellet ved folketeateret hadde best frokost før pandemien.  noen som har vært der nylig?

Anonymkode: c197c...6f8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Hotellet ved folketeateret hadde best frokost før pandemien.  noen som har vært der nylig?

Anonymkode: c197c...6f8

Jeg var der for noen uker siden, synes det var helt standard hotellfrokost.

Anonymkode: 25810...9c7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...