Gå til innhold

Dere som har hatt bakteriell vaginose

Anbefalte innlegg

Skrevet

Var lukten tydelig fiskeaktig? Jeg er litt usikker på om jeg kan si at det lukter fisk (isåfall en rotten fisk) eller mer som et råtnende lik. 

Hadde dere også sårhet og kløe? Jeg har sårhet rundt åpningen samt kløe der. 

Har bestilt meg legetime altså. 

Anonymkode: 4d926...10a

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Var lukten tydelig fiskeaktig? Jeg er litt usikker på om jeg kan si at det lukter fisk (isåfall en rotten fisk) eller mer som et råtnende lik. 

Uansett greit å få sjekket!

Jeg bruker de her forresten, ved antydning så stapper jeg inn en om kvelden så hindrer det vaginosen i å utvikle seg

https://www.apotek1.no/produkter/lactal-balance-vagitorier-7stk-903688p

Anonymkode: 03c26...641

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Uansett greit å få sjekket!

Jeg bruker de her forresten, ved antydning så stapper jeg inn en om kvelden så hindrer det vaginosen i å utvikle seg

https://www.apotek1.no/produkter/lactal-balance-vagitorier-7stk-903688p

Det er mildt sagt for sent nå 🤣 Men har brukt multigyn actigel over flere uker fordi jeg har mistenkt at floraen har vært litt på bærtur grunnet endret utflod. Ikke at det hjalp. En infeksjon har jeg uansett om det er BV eller noe annet, det er helt sikkert.

Hadde du fiskelukt av utflod da?

Skrevet

Det var ingen tvil da jeg hadde det- det luktet helt grusomt. Fiskelukt synes ikke jeg det luktet, men generell grusom. Kjente lukten når jeg satt med klær på på jobb 🤢

Det var ikke sårt for meg, bare illeluktende utflod. 
Fikk medisin, og har ikke fått det på nytt. 

Anonymkode: 29b2f...13c

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Det er mildt sagt for sent nå 🤣 Men har brukt multigyn actigel over flere uker fordi jeg har mistenkt at floraen har vært litt på bærtur grunnet endret utflod. Ikke at det hjalp. En infeksjon har jeg uansett om det er BV eller noe annet, det er helt sikkert.

Hadde du fiskelukt av utflod da?

Ja jeg vet, men tenkte som forebygger neste gang :) husker ikke om det var fisk akkurat men lukta jævlig og gjennom klær og alt 🤢

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Ja jeg vet, men tenkte som forebygger neste gang :) husker ikke om det var fisk akkurat men lukta jævlig og gjennom klær og alt 🤢

Multigyn actigel er for det samme som den du linket til, men det hjalp dessverre ikke. 

Ok, takk for svar! 

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Det var ingen tvil da jeg hadde det- det luktet helt grusomt. Fiskelukt synes ikke jeg det luktet, men generell grusom. Kjente lukten når jeg satt med klær på på jobb 🤢

Det var ikke sårt for meg, bare illeluktende utflod. 
Fikk medisin, og har ikke fått det på nytt. 

Anonymkode: 29b2f...13c

Ok, takk! Jeg har det samme.. Helt grusomt. 

Skrevet

Hadde bare fiskelukt under sex, ikke ellers. Ingen utflod, ingen ubehag, osv.

Var bare antibiotika som hjalp.

Anonymkode: 8193d...59c

Skrevet

Det luktet ikke så mye bare utenpå, men om jeg stakk inn en finger, bevegde den litt rundt og lukta på den, så var det helt tydelig en ekstrem lukt, ikke noe tvil. Vet ikke om jeg vil kalle det "fiskelukt" helt nøyaktig, men du vil ikke lure. Det luktet ikke vanlig vagina.

Ellers merket jeg ingenting.

Ble borte raskt med antibiotika.

Det var vel 15 år siden og har ikke hatt det igjen.

Anonymkode: 88aef...fb0

Skrevet

Tro meg! Du merker det hvis du har det for det lukter helt grusomt :( 

Dra til legen og få en sjekk

Anonymkode: 712fe...5e3

Skrevet

Mitt luktet ikke må mye. Svidde å klødde helt forferdelig, og utflod var som cottage cheese.

Anonymkode: 13ab5...714

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...