AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #1 Skrevet 11. september 2023 Datteren min har de siste ukene vært mye pp besøk hos en et par år eldre gutt. Først dro hun dit uten å si hvor hun var/ løy om at hun var hos en vennine, men sa etterpå til meg at hun var hos denne gutten. Hun sier selv at de bare er venner da, men jeg har mine tvil… Hun nekter å fortelle faren om dette så jeg har heller ikke fortslt han om det i og med at jeg synes hun burde få si sånt selv. Synes jo selvfølgelig det er koselig om hun har fått seg kjæreste, men liker ikke helt tanken på at hun er hos en eldre gutt jeg ikke har noe kontroll pp hvem er.. Har sagt til henne at jeg synes vi burde få møte han om de skal fortsette å møtes så ofte, men hun nekter. Hmm vet ikke helt hvir jeg vil med dette men ja, noen som har vært i lignende situasjoner? Vil jo bare ha kontroll på henne hihi:) hun er 17 år forresten Anonymkode: ae10c...48a
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #2 Skrevet 11. september 2023 Alder på gutten ? Hun er 17 og har rett på et privatliv. Litt merkelig at hun ikke ønsker å fortelle dette til faren sin, er jo helt naturlig. Anonymkode: c549e...7c9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #3 Skrevet 11. september 2023 Er jo ikke noe rart at hun ikke har så lyst til å fortelle det når dere reagerer med å ville begrense kontakten. Husk at 17 åringer er i løsrivelsesfasen. Prøv å gi henne så mye støtte og tillit at hun selv har lyst til å ta han med på besøk. Husk at dagens unge ofte har en lengre "datingperiode" før de kaller det et forhold. Husker selv jeg synes det var kjempekleint å ta med ny kjæreste hjem til foreldrene fordi jeg selv ble flau over de, og det er mange år siden nå. Anonymkode: 2be90...261
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #4 Skrevet 11. september 2023 17 år, da er jo løpet straks kjørt med tanke på hvorvidt der kan begrense om de treffes eller ikke. Så like greit å være støttende. Anonymkode: 69b81...a8e
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #5 Skrevet 11. september 2023 Han er et par eldre, altså 19? Jeg skjønner ikke hvorfor du ser på det som et problem? Hvis han var 29 hadde jeg forstått bekymringen. Anonymkode: dd95d...35a 2
Gjest Elooon Skrevet 11. september 2023 #6 Skrevet 11. september 2023 Hvis hun er 17 år så blir hun snart 18, voksen og bestemmer over seg selv. Hun har rett på privatliv. Vær glad på hennes vegne. Tenåringer får kjærester og har sex. Akkurat som voksne. Slik er livet😁
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #7 Skrevet 11. september 2023 Herregud, hun er 17. Enten har du oppdratt hun til å være en naiv dust, eller så har du gjort jobben din. Uansett kan du ikke kontrollere en på 17. Anonymkode: 34171...b4e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå