AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #1 Skrevet 11. september 2023 Prøvde å få forsikring hos IF. Har ikke hatt forsikring så langt og pus har hatt tannproblemer, noe som gjorde meg oppmerksom på at hun kanskje burde ha det i tilfelle ulykker. Jeg hadde selvsagt betalt dersom noe skulle skjedd henne uansett. If sa at siden jeg ikke visste alder, så får jeg ikke forsikring? Veterinærene er usikker også, hun kan være alt fra 7-12 år. Fikk henne i 2017. Veldig synd når man redder gatekatter og ikke får forsikra de.. Er det noen forsikringer man kan ha når man ikke vet alder på pus? Er hun for gammel? Anonymkode: 7c44a...1c7
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #2 Skrevet 11. september 2023 De fleste selskaper har aldersgrense på førstegangsforsikring. Usikker på agria, du kan jo sjekke opp de? Anonymkode: 97c53...ddf
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #3 Skrevet 11. september 2023 Hadde du forsikret henne når du fikk henne så hadde det nok ikke vært noen problemer, nå er hun nok for gammel for å forsikres for første gang Anonymkode: 31ef9...e55 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #4 Skrevet 11. september 2023 Jeg ville oppgitt en tilfeldig (sannsynlig) alder. Jeg tok til meg en hjemløs katt, og da jeg id-merket den så ble det registrert at den var 5 år gammel, og født 1. januar for å gjøre det enkelt. Det er ingen som egentlig vet, så veterinæren bare tippet. Men jeg har brukt denne fødselsdatoen hos forsikringsselskapet, og har ikke tenkt at det er noe galt i det. Anonymkode: 30f05...318 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #5 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Hadde du forsikret henne når du fikk henne så hadde det nok ikke vært noen problemer, nå er hun nok for gammel for å forsikres for første gang Anonymkode: 31ef9...e55 Ja regner med det er for sent.. det er egentlig foreldrene mine sin, men jeg bor hjemme nå og tar henne med når jeg flytter. De er av den gamle generasjonen som ikke ser poenget i forsikring dessverre. Men da får jeg bare fortsette å spare buffer ❤️ takk for svar. AnonymBruker skrev (17 minutter siden): De fleste selskaper har aldersgrense på førstegangsforsikring. Usikker på agria, du kan jo sjekke opp de? Anonymkode: 97c53...ddf Jeg kan sjekke de opp tusen takk for svar! Anonymkode: 7c44a...1c7
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #6 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Jeg ville oppgitt en tilfeldig (sannsynlig) alder. Jeg tok til meg en hjemløs katt, og da jeg id-merket den så ble det registrert at den var 5 år gammel, og født 1. januar for å gjøre det enkelt. Det er ingen som egentlig vet, så veterinæren bare tippet. Men jeg har brukt denne fødselsdatoen hos forsikringsselskapet, og har ikke tenkt at det er noe galt i det. Anonymkode: 30f05...318 Litt redd for å bli tatt for forsikringssvindel 🤭 Anonymkode: 7c44a...1c7
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #7 Skrevet 11. september 2023 Min dyrlege satt en alder på min hund. Hun sa hun ikke kunne vite, men sånn ca. Og det skrev hun i passet. Og da forholder man seg jo til hva veterinæren sier. Anonymkode: e6f88...557
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #8 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Litt redd for å bli tatt for forsikringssvindel 🤭 Anonymkode: 7c44a...1c7 Be veterinæren din sette en ca alder på henne, så har du dokumentasjon på alderen hennes. Anonymkode: d0d75...08d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå