Stimo3012 Skrevet 11. september 2023 #1 Skrevet 11. september 2023 (endret) Regner med at jeg ikke er den eneste som har ektefelle med angst. Kunne vært interessant å høre andres erfaringer med hvordan samlivet fungerer når den ene har angst. For min del så blir det dessverre turn off. Ektefelle har nesten alltid vondt et sted i kroppen. Kryper inn i et hjørne av sofaen. Noe som igjen gjør at jeg trekker meg bort. En vond sirkel som har vart i 25 år, og som det ikke ser ut til å være løsning på. Endret 11. september 2023 av Stimo3012
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #2 Skrevet 11. september 2023 Har selv hatt angst i 30 år. Men har jo jobbet med den ig dermed takler den bedre år for år. Høres usunt ut det din partner gjør. Man må jobbe med angst. Man vil vel ikke ende opp innlåst i ett hus fordi man ikke tør å gå ut? Anonymkode: a44cc...8bd
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #3 Skrevet 11. september 2023 At du orker... Du vet det at hadde du byttet ut partneren din for 23/24 år siden så ville livet ditt vært atskillig mer lystbetont og herlig enn det er i dag. Anonymkode: adc30...0ce
Stimo3012 Skrevet 11. september 2023 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2023 Hen går på jobb, jobber veldig redusert pga helsa. Har lært seg å takle det så langt det går. Men det går utover samlivet og det intime.
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #5 Skrevet 11. september 2023 Stimo3012 skrev (3 minutter siden): Hen går på jobb, jobber veldig redusert pga helsa. Har lært seg å takle det så langt det går. Men det går utover samlivet og det intime. Man kan leve et normalt nok liv med angst. Sitte i et hjørne i sofaen og ikke være intim er faktisk ikke greit. Angst er jo redsel, har man noen å le e seg på blir redselen mindre. Man kan takle mer med en hånd å holde i. At man til tider er depressiv og ikke orket mer en å sitte i ett hjørne i sofaen er en ting, men ikke daglig. Til og med jeg hadde ikke orket det. Anonymkode: a44cc...8bd
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå