AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #1 Skrevet 11. september 2023 Dersom deres barn på 10 år hadde begynt å henge med eldre ungdommer (13-14 år) som har en del vansker, ville dere ønsket å få vite det? Er i en situasjon hvor jeg mistenker at et barn jeg kjenner, er i denne situasjonen, og jeg er i tvil om hvorvidt jeg skal høre om foreldrene er kjent med det. Kjenner foreldrene greit, men er ikke omgangsvenner og vet ikke om de vet hvem barnet henger med. Anonymkode: a5593...92f
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #2 Skrevet 11. september 2023 Jeg hadde satt pris på det ja. Uansett om jeg hadde visst det eller ei. 😊 Anonymkode: 5c667...bdf 3 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #3 Skrevet 11. september 2023 Jeg hadde satt pris på det. Tenker vi alle må ha et lite øye til hverandres barn selv om vi ikke skal blande oss i andre sine liv/oppdragelse. Men det å bare gi beskjed er trygt for både meg selv (at andre vet at de kan gi en lyd til meg om mine barn) men også at andre ser at vi bryr oss om andre. Anonymkode: 5d759...58a 2
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #4 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Dersom deres barn på 10 år hadde begynt å henge med eldre ungdommer (13-14 år) som har en del vansker, ville dere ønsket å få vite det? Er i en situasjon hvor jeg mistenker at et barn jeg kjenner, er i denne situasjonen, og jeg er i tvil om hvorvidt jeg skal høre om foreldrene er kjent med det. Kjenner foreldrene greit, men er ikke omgangsvenner og vet ikke om de vet hvem barnet henger med. Anonymkode: a5593...92f Ja selvfølgelig! gi beskjed Anonymkode: df888...ebf 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #5 Skrevet 11. september 2023 Ja, helt klart! Anonymkode: b7c1b...2ac 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #6 Skrevet 11. september 2023 Helt klart. En venninne ga beskjed når en ung jente begynte å henge med eldre tvilsomme gutter i klassen til sønnen. Foreldrene ble veldig glade for beskjed Anonymkode: 262a4...cfe 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå