Gå til innhold

Å varsle foreldre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Dersom deres barn på 10 år hadde begynt å henge med eldre ungdommer (13-14 år) som har en del vansker, ville dere ønsket å få vite det? Er i en situasjon hvor jeg mistenker at et barn jeg kjenner, er i denne situasjonen, og jeg er i tvil om hvorvidt jeg skal høre om foreldrene er kjent med det. Kjenner foreldrene greit, men er ikke omgangsvenner og vet ikke om de vet hvem barnet henger med. 

Anonymkode: a5593...92f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde satt pris på det ja. Uansett om jeg hadde visst det eller ei. 😊

Anonymkode: 5c667...bdf

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Jeg hadde satt pris på det. Tenker vi alle må ha et lite øye til hverandres barn selv om vi ikke skal blande oss i andre sine liv/oppdragelse. Men det å bare gi beskjed er trygt for både meg selv (at andre vet at de kan gi en lyd til meg om mine barn) men også at andre ser at vi bryr oss om andre. 

Anonymkode: 5d759...58a

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Dersom deres barn på 10 år hadde begynt å henge med eldre ungdommer (13-14 år) som har en del vansker, ville dere ønsket å få vite det? Er i en situasjon hvor jeg mistenker at et barn jeg kjenner, er i denne situasjonen, og jeg er i tvil om hvorvidt jeg skal høre om foreldrene er kjent med det. Kjenner foreldrene greit, men er ikke omgangsvenner og vet ikke om de vet hvem barnet henger med. 

Anonymkode: a5593...92f

Ja selvfølgelig! gi beskjed :) 

Anonymkode: df888...ebf

• Liker 1
Skrevet

Ja, helt klart!

Anonymkode: b7c1b...2ac

• Liker 1
Skrevet

Helt klart. En venninne ga beskjed når en ung jente begynte å henge med eldre tvilsomme gutter i klassen til sønnen. Foreldrene ble veldig glade for beskjed

Anonymkode: 262a4...cfe

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...