Ibenholt Skrevet 21. januar 2006 #1 Skrevet 21. januar 2006 Nå har jeg registrert meg og alt, men får fortsatt beskjeden "visit our spa to order". Kjempeirriterende! Jeg vil se på I.D Bare Minerals sminken, men neeeeeida. Kan noen være så vennlig å forklare meg hvordan jeg gjør det?
Gjest Gjest Skrevet 21. januar 2006 #3 Skrevet 21. januar 2006 Logga meg selv inn nå ,men det ser ut som de ikke selger det der lenger. Prøv beautybridge.com eller coorfulsprinkles.com Hos de siste får du også kjøpe prøver ,veldig kjekt.bestillte masse glimmer prøver.de skrev ned prisen da jeg ba om det.
Gjest Manic Skrevet 22. januar 2006 #5 Skrevet 22. januar 2006 De selger Jane Iredale da, det er også et veldig bra mineral-sminke-merke!
Gjest Jalileh Skrevet 22. januar 2006 #6 Skrevet 22. januar 2006 De selger Jane Iredale da, det er også et veldig bra mineral-sminke-merke! ← har du prøvd det? har tittet litt på dette merket nemlig. forskjellen på jane iredale og I.D Bare Minerals?
Gjest Manic Skrevet 22. januar 2006 #7 Skrevet 22. januar 2006 har du prøvd det? har tittet litt på dette merket nemlig. forskjellen på jane iredale og I.D Bare Minerals? ← Vel, jeg har ikke prøvd I.D så jeg er vel litt innhabil. Men jeg har brukt Iredale i over et år og synes det er supert! Tror det er litt dyrere. Det jeg liker er at de har foundation-pudder i fast form, er litt lettere å påføre. Og fargene er veldig naturlige De har veldig mange farger!
Ibenholt Skrevet 22. januar 2006 Forfatter #8 Skrevet 22. januar 2006 Men, hvordan er det med frakt og sånn fra colorfulsprinkles og beautybridge? Jeg er så lei av å bli stoppet i tollen, for jeg har lyst til å handle over 200 kroner når jeg først skal. Noen som har erfaringer?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå