AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #1 Skrevet 11. september 2023 Søndagens treningsstudio var fullt av høyst 10-12 årings gutter. Jeg legger også merke til at høyde på gutter er blitt en stor greie. Dette var ikke et fenomen før i tiden. Da ble man vurdert ut fra kvaliteter som morsom/ god humor, stille opp, kompis, musikalsk, smart. Det virker som ytre attributter er alfa og omega i dag, ingenting annet. Jenter har blitt vurdert slik i alle år, men dette guttefenomenet bryter alle grenser. Det er ubarmhjertig og nedbrytende, skikkelig skadelig for denne generasjonen gutter Hva er det som skjer? Hvilken vei er det samfunnet går? Anonymkode: 11b1c...256 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #2 Skrevet 11. september 2023 Det er vel 13 årsgrense på treningsstudio, og da må man ha med en voksen. Uansett klages det stadig på overvektige barn her, så når noen først trener er jo det selvfølgelig galt også… Anonymkode: 3b0fc...595
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #3 Skrevet 11. september 2023 På Sats kan man være med til 11 år om man trener med en voksen. Et treningssted her vi bor har 13-års grense alene, mens det andre har 15-års grense. Min yngste er 14, mange av gutta er langt under 160 cm høye og man skulle tro de var mange år yngre, og så er en og annen 190 cm høy og så er resten i nedre del. Ikke alltid lett å gjette alder.. Anonymkode: b5d3f...ff5
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #4 Skrevet 11. september 2023 Høyde er en greie som visstnok er helt sykt i vinden, ikke så rart når de voksne er like opptatt av det, skal man tro det man leser her inne. Sjeleglad for at gutten min på snart 14 år er 176 allerede. Blir trolig over den magiske grensen 182. Anonymkode: 79d6d...5fc
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #5 Skrevet 11. september 2023 Trodde man kunne bli lav hvis man trente hard styrke for tidlig jeg, er det en myte? Husker det var snakk om det da jeg trente idrett som barn, at en del ting fikk vi ikke gjøre før vi var over 15 år, feks vekter og slikt. Anonymkode: b4e7e...115
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #6 Skrevet 11. september 2023 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Søndagens treningsstudio var fullt av høyst 10-12 årings gutter. Jeg legger også merke til at høyde på gutter er blitt en stor greie. Dette var ikke et fenomen før i tiden. Da ble man vurdert ut fra kvaliteter som morsom/ god humor, stille opp, kompis, musikalsk, smart. Det virker som ytre attributter er alfa og omega i dag, ingenting annet. Jenter har blitt vurdert slik i alle år, men dette guttefenomenet bryter alle grenser. Det er ubarmhjertig og nedbrytende, skikkelig skadelig for denne generasjonen gutter Hva er det som skjer? Hvilken vei er det samfunnet går? Anonymkode: 11b1c...256 De har sikkert sett storebrødrene/onklene sine (20-35 år) bli bli avvist gang på gang fordi de trodde på løgnene om at å ha en god personlighet. Og de er smarte nok til å ikke gjøre samme feilen som de. Anonymkode: 05a7f...95f
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #7 Skrevet 11. september 2023 Man leser jo blant annet her inne på Kvinneguiden at kvinnfolk overhodet ikke er interessert i menn som er under en visst høyde. Menn skal jo helst være høye og muskuløse, og i tillegg ha verdens beste utdannelser og arbeid med solid lønn. Anonymkode: 2678e...ef9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #8 Skrevet 11. september 2023 Har to sønner. Å bygge kropp er en veldig greie blant unge gutter. Høyde også. Takk og pris for mannen er 1,90 og de slekter på han. Er du 1,60 og sped er du ingenting i følge dagens standard. Helt syk at dette trumfer personlig og alle andre positive egenskaper. Anonymkode: 826f8...913
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå