Gå til innhold

Potetpannekaker

Anbefalte innlegg

Skrevet

Syns dette smaker veldig godt, men har kun fått det servert. Så kanskje jeg skulle prøve og lage selv en gang...

Har du en oppskrift?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Antar du ikke mener potetgreier som er mer som lomper?

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Antar hun mener det som ofte går under navnet rasp-pannekaker. Skulle også gjerne hatt en god oppskrift på det...

Skrevet

Det er vel mer som pannekaker med raspet potet oppi... Og dermed har jeg vel egentlig svart på mitt eget spm... :ler:

Skrevet

:ler:

Bestevenninnen min lager noe annet ser du, bare moste poteter og mel, og de spiser det med sukker på, var vledig godt faktisk, men mer lompete da selvsagt

Gjest Hippopotamus
Skrevet

Jeg vet at det består av raspet rå potet, hvetemel og salt - og ingenting annet! Likevel får jeg det ikke til ordentlig... Lurer så veldig på forholdet mellom potet og mel.

Skrevet

Hvis du googler på Røsti regner jeg med at du finner mange oppskrifter. (Men røsti inneholder også løk, men det er selvsagt valgfritt...)

Skrevet

Det er ikke røsti da..

Gjest Hippopotamus
Skrevet
Hvis du googler på Røsti regner jeg med at du finner mange oppskrifter. (Men røsti inneholder også løk, men det er selvsagt valgfritt...)

Jeg vet ikke hva trådstarter er ute etter, men rasp-pannekaker er slett ikke det samme som røsti. Det er mye mere mel, og de er tynne, og kjempespø!

Skrevet (endret)

Er ute etter en oppskrift på pannekaker med revet potet oppi...

Men det er vel kanskje så enkelt som vanlig pannekakerøre med krydder (?) og revet potet bare..

Tror det er noe grovt mel i også.

Endret av The Pink
Skrevet

Takk. Ser ut som om det er oppskriften på Potetpannekaker 2 som passer hukommelsen best..

Så nå er det bare og prøve...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...