Gå til innhold

Menn som sletter profilen sin på datingapper

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei. 

Jeg er en i kvinne i 40-årene. Nå har dette skjedd meg litt for mange ganger og jeg lurer på hva som kan være årsaken. Menn fra match og facebook dating kontakter meg. Vi har en hyggelig samtale i  par dager. Det er bra kjemi og samtalen flyter litt. Plutselig er profilen deres deaktivert og de forsvinner sporløst fra snapchat også. Hvorfor? 

Dette er ikke typisk player menn. De ser snille og ordentlige ut og virker interesserte og positive. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tipper det er menn som egentlig er opptatte, men som søker bekreftelse og spenning. Vurderer utroskap og skal bare titte litt rundt på nett for å teste vannet og se om det finnes muligheter. Så får de kalde føtter og sletter profilen før dama finner ut hva de driver med.

Anonymkode: 33072...892

• Liker 3
Skrevet

Dere har ikke truffet hverandre, bare chattet? 

Når jeg har opplevd det, har jeg tenkt at de har trolig skrevet med flere, og bestemt seg for å satse videre på en. Eller kanskje et eller annet har dukket opp så de ikke orker mere. Det samme har forekommet at jeg har gjort.

• Liker 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Opplevd det når jeg ikke svarer fort nok da sletter de profilen sin surpompene😂

• Liker 1
Skrevet

Men det er vel ikke noe å bry seg om egentlig. Hvis det er en jeg syntes virket interessant, så ble jeg såpass nysgjerrig at jeg lurte på hva de het, og de fleste ganger da gikk vi over å skrev på messenger.

Når du ikke vet navnet en gang, så er det vel ikke det store tap?

Skrevet

Mann i fast forhold, som er ute for å teste vanntemperaturen. 

Anonymkode: 2d8cb...4ca

• Liker 1
Skrevet

Er det ikke slik det fungerer da? Når en eventuelt har funnet seg en make så kan en vel ikke ligge der med agnet ute for å fiske nye treff?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...