Gå til innhold

Naboens hund bjeffer hele dagen

Anbefalte innlegg

Skrevet

Naboens hund er hjemme alene mens de er på jobb. Den står og bjeffer fra øyeblikket de drar til den hører bilen parkere i garasjen på ettermiddagen. Både jeg og andre naboer har sagt i fra flere ganger. De enten fornekter det, og sier at det er en annen hund, eller at det ikke er slik for han er alltid helt rolig når de kommer hjem. men vi (jeg og andre naboer) har sendt lydfiler, videoer, sms etc. 

Nå har de  are sluttet å svare.

En ting er jo at vi som enten har hjemmekontor, jobber natt og må sove på dagtid, eller er hjemme av andre grunner blir hodegalne av denne konstante bjeffingen. Men stakkars hund tenker jeg. Har prøvd å legge det frem i meldinger om at jeg synes veldig synd på hunden, og at det ikke kan være godt for den med slik seperasjonsangst. 

Hva kan jeg gjøre for at denne hunden får det godt (og da delvfølgelog indirekte at vi naboer skal få nabofred?) 

Anonymkode: 69871...46e

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her..Fornektelse. "Det er ikke vår hund". Den bjeffer i etasjen over og det er ingen andre hunder i huset🤪

Anonymkode: 49537...bb7

Skrevet

Eneste dere får gjort er jo og annmelde. 

Og ut av det skjer det mest sannsynlig ingenting. Men bedre enn å ikkw gjøre noe.

Anonymkode: 51777...f92

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...