AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #1 Skrevet 11. september 2023 Etter 14 dager i sydligere strøk lurer jeg meg grønn, hvordan klarer folk å ha så glatte bikinilinjer uten "noen spor"? For meg er dette en evig kamp omtrent, men "alle" jeg så kave rundt på solsenger, flytemadrasser o.l rundt meg så ut til å ikke ha et hår på den delen av kroppen. I alle fall alle under 50 år. En ting er at det er borte der og da, men det var liksom ikke en nupp, en rød stripe, et eneste spor av virkelighet skjult der. Hva er trikset liksom? Anonymkode: bf0bf...c97
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #3 Skrevet 11. september 2023 Har gått over til noe ala badeshorts. Mine hår vokser ikke rett opp, men så flatt at man se de lenge før de kommer ut. Gidder ikke mer nupper og kviser og inngrodde hår. Anonymkode: dd218...8d8 1
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #4 Skrevet 11. september 2023 Flaks. Jeg tar bare litt dusjsåpe av billigste sort i dusjen og drar over med høvelen under armer og bikinilinjen. Får aldri nupper eller noe som helst, så lenge jeg holder meg til 2.hver dag. Daglig, blir huden litt irritert. Anonymkode: e2b04...77a
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #5 Skrevet 11. september 2023 Jeg bruker trimmer, og trimmer ned til 1mm. Ser man nøye så ser man hårene, men det er svært få som kommer så nært underlivet mitt at de vil kunne se det. Anonymkode: 79f8d...0f9
AnonymBruker Skrevet 11. september 2023 #6 Skrevet 11. september 2023 Bokserbikini. Dritt lei hele sliten. Anonymkode: b5656...a78
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå